Angel33
Blir kjent med forumet
Idag er det 13 dager siden jeg har vært på Rikshospitalet til inseminasjon. Rugedag 10 tok jeg en test og den var negativ og jeg var langt nede den dagen for da ga jeg opp håpet og var sikker på at jeg ikke har blitt gravid denne gangen. Forige svangerskapet tok jeg en test rugedag 9 og den var positiv. Jeg har ikke tatt en ny test siden rugedag 10. Tenkte å ta en ny test i morgen men gruer meg veldig!!
Jeg føler meg gravid og har symptomer fortsatt. Ikke så mange lenger som i starten da. Føler meg veldig oppblåst. Menssmerter innimellom men det har jeg hatt helt siden innsetting, noe ubehag/stikking innimellom, kvalm kommer og går, humørsvigninger osv. Igår synes jeg at jeg begynte litt å kjenne ømmebryst men bare bittelitt når jeg tar på. Ellers så har jeg økt utflod og det har en veldig sterk konsistens. Noen her som har det samme? Er det normalt i graviditet? Har ikke det til vanlig. Husker at jeg hadde det forige svangerskapet også. Er det mulig at jeg er gravid?
Hvilken symptomer har dere? Vil dere dele litt med meg?
Jeg føler meg gravid og har symptomer fortsatt. Ikke så mange lenger som i starten da. Føler meg veldig oppblåst. Menssmerter innimellom men det har jeg hatt helt siden innsetting, noe ubehag/stikking innimellom, kvalm kommer og går, humørsvigninger osv. Igår synes jeg at jeg begynte litt å kjenne ømmebryst men bare bittelitt når jeg tar på. Ellers så har jeg økt utflod og det har en veldig sterk konsistens. Noen her som har det samme? Er det normalt i graviditet? Har ikke det til vanlig. Husker at jeg hadde det forige svangerskapet også. Er det mulig at jeg er gravid?
Hvilken symptomer har dere? Vil dere dele litt med meg?
var litt blod på dopapiret da jeg tørket meg
da treffes vi igjen her i August