Hvilken symptomer har dere 2 uker etter innsetting?

Angel33

Blir kjent med forumet
Idag er det 13 dager siden jeg har vært på Rikshospitalet til inseminasjon. Rugedag 10 tok jeg en test og den var negativ og jeg var langt nede den dagen for da ga jeg opp håpet og var sikker på at jeg ikke har blitt gravid denne gangen. Forige svangerskapet tok jeg en test rugedag 9 og den var positiv. Jeg har ikke tatt en ny test siden rugedag 10. Tenkte å ta en ny test i morgen men gruer meg veldig!!

Jeg føler meg gravid og har symptomer fortsatt. Ikke så mange lenger som i starten da. Føler meg veldig oppblåst. Menssmerter innimellom men det har jeg hatt helt siden innsetting, noe ubehag/stikking innimellom, kvalm kommer og går, humørsvigninger osv. Igår synes jeg at jeg begynte litt å kjenne ømmebryst men bare bittelitt når jeg tar på. Ellers så har jeg økt utflod og det har en veldig sterk konsistens. Noen her som har det samme? Er det normalt i graviditet? Har ikke det til vanlig. Husker at jeg hadde det forige svangerskapet også. Er det mulig at jeg er gravid?

Hvilken symptomer har dere? Vil dere dele litt med meg?

Jeg er svimmel, herfra og ut. fortsatt ingen positiv test på meg, og jeg er på dag 11 etter inseminasjon. Jeg håper fortsatt :-)

Jeg føler meg helt normalt , men har den typsiske følelsen av at mensen er rett rundt hjørnet. Skal ha det idag eller morgen :/ litt ekkel i magen som eg alltid har før tr kommer

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har tatt en test nå og den var negativ den også :crybaby2var litt blod på dopapiret da jeg tørket meg :( jeg er helt knust nå... håper d blir bedre lykke neste gang.

Jeg har tatt en test nå og den var negativ den også :crybaby2var litt blod på dopapiret da jeg tørket meg :( jeg er helt knust nå... håper d blir bedre lykke neste gang.
Uff så dumt :(
Men da er det gullegget du setter inn neste gang !!
Tok enda en negativ test nettopp jeg å :/ jaja..
Neste forsøk i august ? Da "treffes" vi igjen her da, og da med positive resultat ;) eg skal booke oss inn på mai gruppen ;)

Jeg håper det ;) ønsker deg masse lykke til på neste forsøk. Er visst svært skjeldent at man blir gravid på første forsøket. Vi får satse på at vi får det til i August :Heartred da treffes vi igjen her i August;)

Veldig synd!!! Satser på at det er neste runde som blir deres tur ☺️

Tusen takk :) Jeg er ihvertfall såååå takknemlig for snuppa vår. Hun er det beste som har hendt oss. Vi har vært veldig heldig at det ble full klaff på første forsøket. Legene sa at det er helt vanlig å prøve både to og tre ganger før man blir gravid. Svært sjeldent på første forsøk. Jeg får bare håpe og krysse fingrene og prøve å slappe mere av og være takknemlig for gullet vi har:Heartbigred

Vi skal begynne med neste runde allerede nå etter menstruasjon er ferdig fikk jeg vite nå. Ble kjempe glad jeg :-) vi slipper heldigvis å vente helt til August :-) sunflower, om du ikke har blitt gravid denne gang så kanskje dere kan begynne med neste runde tidligere om du kontakter sykehuset? Bare ett tips ;-) lykke til <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Så bra! Vi fikk også en jente på førsre icsi så vi er utrolig takknemlige og tenker at det kun er bonus om det blir et barn til :-)

Vi skal begynne med neste runde allerede nå etter menstruasjon er ferdig fikk jeg vite nå. Ble kjempe glad jeg :-) vi slipper heldigvis å vente helt til August :-) sunflower, om du ikke har blitt gravid denne gang så kanskje dere kan begynne med neste runde tidligere om du kontakter sykehuset? Bare ett tips ;-) lykke til <3

Wow så utrolig bra :D
Det håper jeg jeg får lov til å! ;) var det du eller sykehuset sitt forslag??? Det er jo kanonbra :)
Det hjalp vel på litt på skuffelsen, at du slipper å vente så lenge ;) gleder meg til å følge deg, og håper jeg kan sitte inn så kjapt også.
Hvilke sykehus tilhører du? Gikk du lutinus nå? ( det e det eneste jeg går på, vet ikke om det har noe å si mtp starte opp igjen kjapt?)
Sent from my iPhone using BV Forum

Sent from my iPad using BV Forum

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg spurte om vi kan få prøve igjen neste syklus i Juli istedenfor i August. Og da sa dem at vi kan få prøve allerede nå :D da ble jeg så glad og det hjalp veldig på skuffelsen ja :) Vi tilhører Rikshospitalet i Oslo. Du da?

Lutinus er jeg veldig usikker hva er... Jeg gikk bare på pergokur og så menopur sprøyter og til slutt el sprøyte før innsett. Går ikke på noe nå heldigvis. Jeg fikk beskjed fra sykepleier at jeg trengte ikke pergotime tablettene og hormonsprøytene på 2. forsøket. Kun el. sprøyte. Det skjønte jeg virkelig ikke hvorfor det er slik og jeg er redd for at det er mindre sjanser for meg å bli gravid om jeg ikke tar pergo. og hormonsprøytene:anyone

Gleder meg også til å følge med deg Sunflower :) dette er kjempe spennende ;)

Jeg spurte om vi kan få prøve igjen neste syklus i Juli istedenfor i August. Og da sa dem at vi kan få prøve allerede nå :D da ble jeg så glad og det hjalp veldig på skuffelsen ja :) Vi tilhører Rikshospitalet i Oslo. Du da?

Lutinus er jeg veldig usikker hva er... Jeg gikk bare på pergokur og så menopur sprøyter og til slutt el sprøyte før innsett. Går ikke på noe nå heldigvis. Jeg fikk beskjed fra sykepleier at jeg trengte ikke pergotime tablettene og hormonsprøytene på 2. forsøket. Kun el. sprøyte. Det skjønte jeg virkelig ikke hvorfor det er slik og jeg er redd for at det er mindre sjanser for meg å bli gravid om jeg ikke tar pergo. og hormonsprøytene:anyone

Gleder meg også til å følge med deg Sunflower :) dette er kjempe spennende ;)
Oki! Kult! Håper jeg òg får sitte inn snarest om jeg ikke e gravid nå!! Skal absolutt spørre iallefall.
Jeg har veldig god tro på at vi skal gå vinteren i møte med voksende mager!
Hører til på KK i Bergen :)

Oki! Kult! Håper jeg òg får sitte inn snarest om jeg ikke e gravid nå!! Skal absolutt spørre iallefall.
Jeg har veldig god tro på at vi skal gå vinteren i møte med voksende mager!
Hører til på KK i Bergen :)

Det har jeg også trua på;) Hvor mange dager har det gått nå siden innsett? Ingen tegn til menstruasjon? Hvor gammel er du forresten? Bor du i nærheten av Bergen siden du hører til på KK i Bergen?

Det har jeg også trua på;) Hvor mange dager har det gått nå siden innsett? Ingen tegn til menstruasjon? Hvor gammel er du forresten? Bor du i nærheten av Bergen siden du hører til på KK i Bergen?
12 dager siden :) ingen tegn til mensen , tviholder på håpet til tross for negativ test i går:P skulle hatt mensen i går, i følge min vanlige syklus.
Ja bor i Bergen :) 12 min kjøretur unna kk. Jeg er 26 :) du da?

12 dager siden :) ingen tegn til mensen , tviholder på håpet til tross for negativ test i går:p skulle hatt mensen i går, i følge min vanlige syklus.
Ja bor i Bergen :) 12 min kjøretur unna kk. Jeg er 26 :) du da?

Jeg bor i Møre og romsdal og er 32 år :-) tvi tvi og lykke til at tante rød ikke dukker opp:) hold meg oppdatert ;)

Back
Topp