hvilken sykkel og escuro!!

SweetCherry

Gift med forumet
1. hvilken sykkel har dere kjøpt til guttene deres? jeg har bare funnet en sykkel "type" lynet mcqeen, men vil jo ha en blå en

2. escuro, hvordan gikk you know what? 

Sykkel som i trehjulsykkel, da? Vi har en blå, en, som mini overtar as we speak av mellomsten....og ikke er den gammel heller....den er kjøpt på extra leker ;-)

er det en "baby" sykkel eller en vanlig tre hjuling (lignende DBS)?

SweetCherry skrev:

Den ligner sånn DBS sykkel, ja! Hva er det du er på jakt etter?

SweetCherry skrev:

Den ligner sånn DBS sykkel, ja! Hva er det du er på jakt etter?

jeg tenkte noe mer en plastikk sykkel med styrestang til foreldre, belte og fotstøtte siden han ikke klarer å trø.

men fant en stilig en på toysrus på tilbud nå så håper jeg får kjøpt den i morgen

Vi har den fra toysen. Han fikk den i bursdagsgave, og elsker den. Senest i dag var vi ute på sykkeltur (og den brukes flittig ellers også).

1: Vi har kke sykkel til Milan ennå, men jeg følger med på tipsene som kommer inn :)

2: Vi får svar på mandag om EN EVIGLANG uke :'( Det er litt tortur, men håper det går rette veien :D

Escuro skrev:

1: Vi har kke sykkel til Milan ennå, men jeg følger med på tipsene som kommer inn :)

2: Vi får svar på mandag om EN EVIGLANG uke :'( Det er litt tortur, men håper det går rette veien :D

krysser alt jeg haremoticon

Ah, jammen vi har sånn med styrestang også! Hehe---men husker ikke fargen.....:-P

svarer for å se svar

Back
Topp