Hvilken str

Kommer jo an på hvor stor eller liten barnet er for alderen, men min brukte størrelse 62 da han var 4 måneder. 74 hadde vært altfor stort til han.

Kommer jo an på hvor stor eller liten barnet er for alderen, men min brukte størrelse 62 da han var 4 måneder. 74 hadde vært altfor stort til han.

Kanskje litt stor? Er 3uker nå, str 50 blir for kort på armene, strame nede der vi knapper igjen, men buksene i 50 passer hun perfekt!

Må du kjøpe nå eller kan du vente?

Veldig vanskelig å svare på da festdrakt gjerne er et lite elastisk plagg, men samtidig ikke pent om det henger og slenger som str 74 nok vil gjøre. Dog kan str 62 blir aaaaalt for lite.

Høres ut som det kan være lurt å vente litt hvis det går an. Min kar er 4 mndr nå og bruker 62-68 :)

62. Kjoler er bedre å ha litt for korte enn for lange.

kjoler har vi alltid hatt en størrelse større enn det hun bruker, ellers synes jeg de fort blir litt korte.. når mi var 4 mnd hadde vi akkurat begynt å snuse på 68 klærne :)

Jeg ville nok gått for 62. Mi er 6 mnd nå og bruker 62-68, men det kommer jo selvfølgelig helt an på hvor stor babyen din er og hvor fort h*n vokser:)

Mi var forresten under 3 kg ved fødsel, men har vokst i enorm fart og ligger rett under snittet nå. Hun la på seg 300gram i uka de 2 første mnd.

Back
Topp