Hvilken str

chaatzy

Happy <3 overlykkelig 3barnsmamma <3
Septembermødre <3
Bruker knøttene deres nå? og hvor mange uker er de? :)

Jenta mi er 3,5uker og så vidt begynt å bruke litt 62, bodyer og pysjer og bukser med fot. ermene på bodyene ble altfor korte nå plutselig :p

Jenta mi er 5 uker i morgen.
Bruker str. 56 fortsatt, 62 er litt stort ennå. ;)

Jenta mi er 6 1/2 uke - bruker 50 og 56! (Legger til at hun var prematur)

Gutten vår er 4 uker og bruker 50 og 56. Tok på en sparkebukse i 50 i går og det ble nok siste gang han gikk med den... :p Den var litt i korteste laget, men bodyer passer fortsatt i 50. Han er veldig "slank" da :)

Bruker mest 56, noe 50. Varierer hvor plaggene er fra. Han er en måned i dag :)

Min er tre uker i dag og vi bruker str 56. En body i 50 er blitt vel utringet for han, men så må det vel sies at han var 52 cm når han kom til og sikkert har strukket seg litt :) Ullundertøy har jeg ikke funnet mindre enn 62 i, så i går kledde jeg på han str 62 og det var bare litt langt i ermene. Pysjamas med fot i 56 synger på siste verset så jeg må nok lete opp 62 der også :)

Min gutt er 4,5 uker :) Vi bruker 44 og 50 til han ;) Måtte legge vekk 40 bodyene forrige uke og er nok ikke så veldig lenge til vi må pakke bort 44 heller :p Har ikke startet på 56 klærne ennå, men bør vel de om noe av det snart passer.. Født etter fullgåtte svangerskap, men var litt liten - men helt perfekt ;)

Min lille er snart 3 uker å bruker 56 og 62. Spørs litt på hvor klærne er kjøpt egentlig. Men 56 begynner å bli litt kort i ermene nå, så kan vel snart begynne å legge vekk bodyene. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

4 uker og 4 dager gammel og bruker 56 :)
Vokser nok fort inn i 62 tror jeg så det har jeg begynt å vaske klart nå :)

4 uker og 4 dager. Bruker str 50, og nå er de begynt å bli passelige :)

3 uker og må fortsatt brette opp ermene på 50

Gutten vår er 4 uker og bruker fortsatt 50 og det som er litt smått i 56. Han er lang i beina og passer ikke inn i buksene med for i str 50, men de uten fot går til og med de i 44 fremdeles :-D

2 uker i morgen. Hun bruker mest 50, men har vokst inn i noen av 56 klærna. Noen av 50 bodyene begynner å bli litt knappe:)

3 uker i dag, og han bruker 50 og 56 :) tror nok snart vi er ferdige med 50.

Vi er på 56/62 :) 50 er for smått i body, men går såvidt i bukser. Han er lang i overkroppen, pjokken :) var 5 uker på onsdag.

Last edited:
2,5 uke, han bruker str 56.

Back
Topp