Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Gutten vår er 4 uker og bruker 50 og 56. Tok på en sparkebukse i 50 i går og det ble nok siste gang han gikk med den... Den var litt i korteste laget, men bodyer passer fortsatt i 50. Han er veldig "slank" da
Min er tre uker i dag og vi bruker str 56. En body i 50 er blitt vel utringet for han, men så må det vel sies at han var 52 cm når han kom til og sikkert har strukket seg litt Ullundertøy har jeg ikke funnet mindre enn 62 i, så i går kledde jeg på han str 62 og det var bare litt langt i ermene. Pysjamas med fot i 56 synger på siste verset så jeg må nok lete opp 62 der også
Min gutt er 4,5 uker Vi bruker 44 og 50 til han Måtte legge vekk 40 bodyene forrige uke og er nok ikke så veldig lenge til vi må pakke bort 44 heller Har ikke startet på 56 klærne ennå, men bør vel de om noe av det snart passer.. Født etter fullgåtte svangerskap, men var litt liten - men helt perfekt
Min lille er snart 3 uker å bruker 56 og 62. Spørs litt på hvor klærne er kjøpt egentlig. Men 56 begynner å bli litt kort i ermene nå, så kan vel snart begynne å legge vekk bodyene.
Gutten vår er 4 uker og bruker fortsatt 50 og det som er litt smått i 56. Han er lang i beina og passer ikke inn i buksene med for i str 50, men de uten fot går til og med de i 44 fremdeles :-D