Hvilken str?

StoresøsterJan10

Elsker forumet
Hihi, lurer fælt jeg[8D]

Hvilken str bruker deres små da?
Her går det i str 92 i gensere, og 98 i bukser[:)]
Bleiene er nr 6, og minste snuppa bruker nr 5 hihi, litt rundere enn storesøster ja[8D]

Her passer storegutt 104, men går også større i enkelte plagg, er vel 110 det. Men så kan jo gutta ha litt baggy klær å da [:)] Sko bruker han 28, og bleie har vi bare på natta, men bruker vel den største, vet ikke om det er 6 eller 7 da, kjøper så sjelden om dagen

Her er snuppa på vei inn i str 98.
Bruker 24 i sko og 6 i bleier[;)]

92-98 her, litt ettersom. Kjøper vel mest 98 nå egentlig. Vesla er mindre enn søsteren var, så hun vokser ikke så fort i fra klærne.

Ja, og i sko bruker hun alt fra 22-25.

Bruker libero 6.

Han bruker 86 og 92. Liten gutt.
24 i skostr, og 5 i bleier. [:)]

Leonora bruker str 86 i bodyer og gensre og str 98-104 i bukser. 23 i sko og nr 5 i bleier, men de er det forhåpentligvis snart slutt på[;)]

Linnea bruker str 98/104 alt ettersom..25 i sko str og bruker str 6 i libero bleier[:)]

Syns aller her er omtent like store jeg, i str i hvertfall, og bhg som sa til meg att JEnnie er utrolig mye større enn andre 2,5 åringer[8|] Hun er lang og tynn da, men syns ikke det er noe unormalt[8D]

Her har vi begynt med størrelse 104. Hun er ei lang jente [:)] 24-25 i sko, og str. 6-7 i bleier.

Back
Topp