Hvilken str i klær...

*IdaMor*

Elsker forumet
Bruker januar barna nå?
Vi har pakket bort str 50 og 56 og har begynt og bruke både 62 og 68 :) gutten min er 3 mn på fredag den 15 :) han vokser for fort :p

Vi har akkurat funnet fram 56. Har ennå et par bodyer i 50 som passe.
Han blir 8 uker i natt:)

Her brukes str 56, er nok ikke lenge før 62 passer tror jeg. Max er 6 uker

Vi har pakket frem 62 og må nok frem med 68 også snart ;)

Mats Milian blir 11 uker imorgen og bruker 62 og noe i 68 :) (Det som er smått i størrelsen)
Han har blitt så stor <3 Skjønner ikke hvor disse 11 ukene har blitt av jeg :p

Bruker str 56, er 7 uker. Og litt 62 i ullbodyer.

Vi bruker fortsatt endel 50, men bruker mest 56 nå. Hun er 11 uker på fredag. Bitte Lille Snuppa mi :)

Lille gutteplutten min er 9 uker om en halvtime, og bruker str. 62/68. Vokser fort han se :) Lille pluggen min! Nærmer seg å bli Michelin mannen :P Haha :D

Vi bruker fortsatt noe i str 50 men han har begynt med str 56. Benjamin er 2 mnd og 9 dager i dag :)

Sophia er 3mnd på lørdag,og bruker str 56 nå,er noe hun bruker i 62,men det er kjøpt i Spania hvor str er litt mindre. Men hun har vokst 10 cm fra hun ble født,så vi er veldig fornøyde med utviklingen hennes

Mini er 6 veker i dag og brukar for det meste 56, men passar fremdeles nokon bodyar og strømpebukser i 50. Han er blitt lengre, men er slankere no enn da han vart fødd, slik var det med storebror og:)

Bruker vel mest str 56-har enda litt i 50 som passer men blir vel pakket bort snart. Har og noe i str 62(som er smått i str) som vi bruker... men blir vel etterhvert å ta fram mer i 62 og bort fra 56 men det kan godt bli en mnd til det skjer.
Guttn blir 9 uker tirsdag 26 mars.

Her er de siste klærne i str 50 pakket bort, og vi bruker str.56. Det er litt langt i armene, men ellers passe. Jeg har funnet frem pysjamaser i str.62, så begynner nok snart å bruke dem. Lille er 11 uker i helgen.

Da pakker vi bort det meste i 62... Og 68 & 74 har inntatt skuffene. Har en svær unge da :p bli 11uker neste mandag :p

Back
Topp