Hvilken strømleverandør har dere'?

Lilletrille

Gift med forumet
Er dere fornøyde og sånn ca hva koster det dere?[:)] Vitel blir nedlagt[8D][8|]

Vi bytta for 2 mnd siden. Har hatt eidsiva hele tiden, men de er jo dyrest av alle... Så nå har vi norges energi. De skal være en av de billigste. Har ikke merka noe negativt. Eneste da vi fikk første regning at de har sånn a-konto. Noe jeg ikke liker, for da betaler man på forskudd og da mister man jo penger om de skulle gå konk. Men jeg kontaktet dem og fikk ha etterskuddbetaling som vi pleide med eidsiva uten noe problem [:D] Så det var jo positivt igjen[:)]

vi har lyse,fornøyde,men er sikkert noen som er billigere,vi bare liker å ha alt samlet,så der har vi strøm,mobil,hustlf,tv,bredbånd etc....

Hurra for nedlegging av vitel[8D] solgte for de før, dritt hele vitelgreia.

Vi har norges energi nå. har ikke begynt å få faktura enda da[8D]

Tidligere hadde vi Lyse, men de holder vel til bare her borte.

har tromskraft. Dyyyyrt, så vurdere å bytte leverandør. Men nettleia må uansett betales til TK, og den e heilt vanvittig for tia....

ORIGINAL: Lilletrille

Er dere fornøyde og sånn ca hva koster det dere?[:)] Vitel blir nedlagt[8D][8|]

Blir Vitel nedlagt? [8|] Har ikke fått med meg det...Det er det vi har.
Har egentlig tenkt å bytte en stund. Pleier å sjekke en gang i mellom med strømkalkulator, for å se hvilken som blir billigst for oss. Der må man skrive inn ca hvor mye man bruker på et år og kommune man bor i.
Link:
http://www.dinside.no/104469/dinsides-stromkalkulator

Vi bruker NorgesEnergi, er veldig fornøyde, har brukt de i allefall over 10 år nå. De skryter jo av å ha de laveste prisene til enhver tid. Husker ikke hvor mye en kilowatt time koster, men du kan jo sjekke på siden dems. http://www.norgesenergi.no/

En periode for mange år siden da jeg var mye blakk måtte jeg utsette strømregningen av og til, når jeg kontaktet de var de så blide og imøtekommende at det føltes ikke flaut å spørre en gang.

Vi har LOS. Men det er vel kanskje bare sørlandet? Vi har regning på ca 3000 pr andre måned nå i sprengkulda. Ellers har vi ca 2000[:)]

Vi har gjennom Ownersbuy

Vi har Hurum kraft. Det er ikke den aller billigst, men en av de billigste for området her. [:)] Er fornøyd, men vi betaler jo nettleie til Hafslund, som ikke akkurat er billig...

Back
Topp