Hvilken stol?

Mirari

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Skal dere ha til mini? :)

Til eldste hadde jeg kun vippestol, til mellomste hadde jeg en sånn eletrisk gynge med dyr som snurret og musikk (rene tivoliet :p) men så fikk jeg øynene opp for det Stokke new born setet som festes på tripp trapp - stolen og det var jo bare helt genialt!

Denne gangen har jeg kjøpt en Stokke Bouncer som kan festes på Stokke stol (ikke tripp trapp), veldig fornøyd med denne :)

upload_2017-5-9_21-21-14.png

Har Stokke tripp trapp som jeg har fått New born setet til av ei venninne. Og har en vippestol. Hadde en sånn "tivolistol" ([emoji23]) vi også, til min eldste - den var egentlig helt genial, men den ble solgt den gang hun ble for stor. [emoji4]

Har en vippestol (beemo, så ikke dyre greier), og en gammel tripp trapp :)

Har babybjørn vippestol og new born seat til stokke trip trap. Begge var uunnværlige forrige gang så det ble samme nå:)

Har kjøpt Stokke steps og bouncer, veldig fornøyd foreløpig :D

Stokke steps og bouncer, kjøpt brukt for ca halv pris med babysett, brett og alt ☺ Håper baby blir fornøyd!

Babybjørn vippestol :) holder i massevis en goood stund :)

Har egentlig lyst på Stokke steps eller tripp trapp, men de er så dyre.... :sorry: Så akkurat nå er hele stolprosjektet satt på vent :P

Jeg ble også veldig gira på Stokke tripp trapp, så jeg fikk skaffet meg en brukt! Nå er jeg på jakt etter New Born-setet[emoji4] tenkte å skaffe meg en vippestol også!

Har egentlig lyst på Stokke steps eller tripp trapp, men de er så dyre.... :sorry: Så akkurat nå er hele stolprosjektet satt på vent :P

Via en facebookgruppe klarte jeg å skaffe en tripp trapp til 950kr i en budrunde! Det er en del som selger de brukt, så anbefaler absolutt å kikke på div facebookgrupper og Finn og sånn! [emoji4] Det er minimalt med ting jeg har kjøpt/skal kjøpe som er nytt, for alt er så dyrt syns jeg! [emoji23]

Svigers har ordnet med noe som kan ligne på denne tivolistolen, 2 typer. En sånn jungel stol med bevegelse, musikk og leker på fra First Price eller Firser Price eller noe slikt:p og en fra Graco med musikk og bevegelse. Noen gleder seg mer enn mor selv, ingen tvil om det:joyful::hilarious:

Svigers har ordnet med noe som kan ligne på denne tivolistolen, 2 typer. En sånn jungel stol med bevegelse, musikk og leker på fra First Price eller Firser Price eller noe slikt:p og en fra Graco med musikk og bevegelse. Noen gleder seg mer enn mor selv, ingen tvil om det:joyful::hilarious:

Den vi hadde var også sånn jungel-stol fra Fisher Price :hilarious::p Med frosker og det hele :D

Har Stokke tripp trapp som jeg har fått New born setet til av ei venninne. Og har en vippestol. Hadde en sånn "tivolistol" ([emoji23]) vi også, til min eldste - den var egentlig helt genial, men den ble solgt den gang hun ble for stor. [emoji4]

Solgte vår med en gang hun var for stor her også, tok altfor mye plass til å oppbevares. Egentlig var det største minuset med stolen, at den tar stor plass. Utenom det var den genial og bidro mange ganger til at jeg faktisk fikk tatt meg en dusj :p

Har egentlig lyst på Stokke steps eller tripp trapp, men de er så dyre.... :sorry: Så akkurat nå er hele stolprosjektet satt på vent :p

Jeg har foreløpig kun kjøpt Bouncer (?) delen. Den var på halv pris, sannsynligvis fordi det er en utgående farge (rød)? Men jeg er godt fornøyd, og likte fargen kjempegodt :)

Solgte vår med en gang hun var for stor her også, tok altfor mye plass til å oppbevares. Egentlig var det største minuset med stolen, at den tar stor plass. Utenom det var den genial og bidro mange ganger til at jeg faktisk fikk tatt meg en dusj :p

Ja de er jo enorme egentlig, til å være til baby [emoji23] men ja, helt genial [emoji5]

Via en facebookgruppe klarte jeg å skaffe en tripp trapp til 950kr i en budrunde! Det er en del som selger de brukt, så anbefaler absolutt å kikke på div facebookgrupper og Finn og sånn! [emoji4] Det er minimalt med ting jeg har kjøpt/skal kjøpe som er nytt, for alt er så dyrt syns jeg! [emoji23]
Jeg har foreløpig kun kjøpt Bouncer (?) delen. Den var på halv pris, sannsynligvis fordi det er en utgående farge (rød)? Men jeg er godt fornøyd, og likte fargen kjempegodt :)

Ja jeg føler meg på finn og facebookgrupper! Har sett en del tripp trapp, men er steps jeg helst vil ha og den er det ekstremt lite av brukt. Har inntrykk av at den er ganske ny, slik at ingen har rukket å bruke den ferdig enda :P

Men jeg holder hodet kaldt enn så lenge, er jo ikke noe hast enda og ingen krise om vi ikke har stolen akkurat ved fødsel(selv om jeg helst vil ha alt på plass..) :)

Back
Topp