Hvilken stilling?

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Når dere skal virkelig gjøre alt for å bli gravide, hvilken stilling bruker dere når han kommer inni? Og ligger du med stumpen i været etterpå?
Sist jeg ble gravid ble det som regel doggy og stumpen i været i 20(!) min etterpå :p det ble også en gutt utav det :p denne gangen når vi prøver så har jeg ikke noe særlig tid til å ligge med stumpen i været etterpå :p nå er det jo bare akkurat at vi rekker å ha sex i det hele tatt :p Hehe

Bakfra eller misjonær :) Det er visst de beste stillingene, da man rett og slett får tyngdekraften mot seg i de fleste andre. Man kommer jo dypere bakfra så jeg har litt inntrykk av at det kanskje er aller best :) Jeg ligger ikke med rumpa i været men ligger rolig uten å reise meg opp i minst 10-15 min. :)

Bakfra eller misjonær :) Det er visst de beste stillingene, da man rett og slett får tyngdekraften mot seg i de fleste andre. Man kommer jo dypere bakfra så jeg har litt inntrykk av at det kanskje er aller best :) Jeg ligger ikke med rumpa i været men ligger rolig uten å reise meg opp i minst 10-15 min. :)
Faktisk så er ikke misjonær den beste stillingen, det er faktisk bakfra og at kvinnen sitter øverst. Dette pga dypere penetrering ;)

Faktisk så er ikke misjonær den beste stillingen, det er faktisk bakfra og at kvinnen sitter øverst. Dette pga dypere penetrering ;)
Det er vel de to vi bruker mest ;):rolleyes: Lov å håpe at det stemmer!

Jeg ble sannsynligvis gravid da jeg hadde sittet oppå :facepalm: Men ingen stump i været, har alltid gått på do med en gang etterpå.. De finner frem dit de skal uansett :happy:
Lykke til!

Doggy eller jeg nederst :) Ligger med rompen opp når jeg vet at det er rundt EL (så ikke så ofte med andre ord). Har ikke fungert ennå på de 3-4 sjansene vi har hatt hjemme..

Tar som regel doggy eller (varianter av) misjonær rundt el. Ligger stille en stund etterpå, men ikke akkurat rumpa i været :p

Har hørt dette har svært lite å si, de svømmerne som skal fram kommer dit de skal uansett og resten renner ut [emoji23] jeg har aldri tenkt på stillinger eller liggi 20 min etter sex, jeg går alltid å skyller ut etterpå også men har da fått 2flotte jenter[emoji56]

Back
Topp