Lillebabs..
Glad i forumet
Har alltid intresert meg for interiør men har aldri hatt en STIL og aldri blitt ordentlig fornøyd. Dette har resultert i mye bortkastede penger og en full bod[:-] Nå har jeg funnet ut at jeg skal få orden på sakene, både så jeg skal trives bedre i mitt eget hjem og få en bedre ro, spare penger og så skal vi bygge hus snart og da er det VELDIG greit at jeg ikke bytter mening hele tiden [;)]
Den feilen jeg har gjort, er at jeg har sett ting hos andre eller på butikken som har vært så fint, å så har jeg kjøpt det, uten noen tanke på om det passer inn [8|]
Så nå har jeg kikket på MASSE interiør sider og det er utrolig mye fint! Men med en realistisk innstilling har jeg kommet fra til at jeg har nok en
ROMANTISK stil.
Altså mye lyst (hvitt og krem) og blonder, med lysrosa "touch", noe gammelt (herregårds stil) og noe nytt
Vanskelig å forklare men etter å ha sett mye bilder er jeg sikker! så nå er det slutt på alt tullkjøp[:D]
Hvilken "stil" har dere da? føler det er mye shabby chic ute å går[:)]
Den feilen jeg har gjort, er at jeg har sett ting hos andre eller på butikken som har vært så fint, å så har jeg kjøpt det, uten noen tanke på om det passer inn [8|]
Så nå har jeg kikket på MASSE interiør sider og det er utrolig mye fint! Men med en realistisk innstilling har jeg kommet fra til at jeg har nok en
ROMANTISK stil.
Altså mye lyst (hvitt og krem) og blonder, med lysrosa "touch", noe gammelt (herregårds stil) og noe nytt
Vanskelig å forklare men etter å ha sett mye bilder er jeg sikker! så nå er det slutt på alt tullkjøp[:D]
Hvilken "stil" har dere da? føler det er mye shabby chic ute å går[:)]