Hvilken stil har dere hjemme?

Lillebabs..

Glad i forumet
Har alltid intresert meg for interiør men har aldri hatt en STIL og aldri blitt ordentlig fornøyd. Dette har resultert i mye bortkastede penger og en full bod[:-] Nå har jeg funnet ut at jeg skal få orden på sakene, både så jeg skal trives bedre i mitt eget hjem og få en bedre ro, spare penger og så skal vi bygge hus snart og da er det VELDIG greit at jeg ikke bytter mening hele tiden [;)]
Den feilen jeg har gjort, er at jeg har sett ting hos andre eller på butikken som har vært så fint, å så har jeg kjøpt det, uten noen tanke på om det passer inn [8|]
Så nå har jeg kikket på MASSE interiør sider og det er utrolig mye fint! Men med en realistisk innstilling har jeg kommet fra til at jeg har nok en
ROMANTISK stil.
Altså mye lyst (hvitt og krem) og blonder, med lysrosa "touch", noe gammelt (herregårds stil) og noe nytt
Vanskelig å forklare men etter å ha sett mye bilder er jeg sikker! så nå er det slutt på alt tullkjøp[:D]

Hvilken "stil" har dere da? føler det er mye shabby chic ute å går[:)]

Her er det et eneste samsurium. En slags gammeldags, romantisk cottage/country-stil[:D]
Mye hvitt og gammeldags, litt lys rosa, mye blonder og noen mørkebrune kraftige møbler.

Her er det absolutt ikke shabby chic eller landstil. Ikke helt for oss.
Mer eik, hvit/ hvit høyglans, en gammel stol, litt grafisk/nordisk stil, grå sofa, enkelt med litt pynt.

Hjemme går det i hvitmalt smalt panel på alle vegger, bortsett fra noen som er tømmervegger, siden vi bor i et gammelt hus på landet. Stilen vår er landlig, nostalgisk, kanskje litt romantisk. Blander gammelt og nytt, en del loppisfunn/arvegods blandet med nye ting. Hvite vegger og tak gir mange muligheter.

ingen spesiell tror jeg. Minimalistisk heter det vel...[;)]
men jeg må ha firekantet møbler - rette linjer! Alt her er svarrt, hvitt og grått

Min egen.

Har ingen spesiel stil men er veldig glad i hvitt og sølv og liker rene linjer

jøss. et lite øyeblikk lurte jeg på om jeg hadde lagt inn dette innlegget, men kjente meg ikke heeelt igjen[:D][:)]
vi har vel litt shabby og litt klassisk skandinavisk. endel gamle møbler igrunn, både av stilmessige og økonomiske årsaker:)

Kjenner meg veldig igjen i det du sier....har alltid hatt en STOR lidenskap for interiør, men ikke helt funnet stilen.... Prøvd meg med litt med moderne, minimalistisk, men har funnet ut at det ikke er noe for meg... Så nå har jeg også funnet ut at stilen min er romantisk, shabby chic[:)] Og jeg er endelig fornøyd![:D]

Min stil finner dere her [;)] http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20307485

har en merkelig rotete stil...er ikke sikker..har egentlig ingen stil..men har falt for den hvite stilen i det siste..lyst og lett...vinterslig/koselig [:)]

min egen stil!
Kitch, farger, retro og lekent kanskje...?,...[:)]
Type grønn kaninlampe, rosa rådyrhodet, hagenisser, gamle (type retor)kakebokser....

vet ikke helt jeg - minimalistisk, stilrent, mørke møbler, moderne.....absolutt ikke noe shabby chic ell slikt!

skal bli mer gjennomført stil etterhvert - men d koster penger å skifte ut alt[8D]

Mørke grove møbler (og noe pynt), lyse vegger gjerne kombinert med litt blonder, glass (og dus gammelrosa til vårs/sommers) når det kommer til pynterier.
Føler jeg har funnet min egen stil, som jeg føler meg vel med [:)]

Back
Topp