Hvilken stil har dere hjemme

S-mamma

Gift med forumet
Skal spare og kjøpe nyemøbler osv . men er så usikkert på om d skal være mørkt tre, helt hvite eller hva?
Sleng gjerne med noen bilder om dere er fornøyd med stua deres [;)][:D]

orker ikke ta bilder nå, men alt av møbler er brunsorte og vi har brunsort skinnsofa. 90% er ikea [8D]

vi har brunsort stuebord fra ikea, men synes liksom d ser så fort skittent ut med små barn, hva syns du??
Vurderer å ha en en litt slitt stil, kanskje alla bombay om vi skal ha mørkt tre.. hmm...

ORIGINAL: Azoria

orker ikke ta bilder nå, men alt av møbler er brunsorte og vi har brunsort skinnsofa. 90% er ikea [8D]

Vi har litt sånn fransk landstil, alt av møbler er hvite, hvitkalket eikeparkett, har beiset noen eikestoler grå.

Bord, tv-benk, skap osv. er hvitt. Alt er nytt nå! Synes det er så deilig med lyse møbler.

Har sort sofa i stoff og spisestue i oljet eik. Veeeldig fornøyd med min nye stue! [:D][:D][:D]

kan ikke vi få seeee? [:)]

ORIGINAL: the_miss84

Bord, tv-benk, skap osv. er hvitt. Alt er nytt nå! Synes det er så deilig med lyse møbler.

Har sort sofa i stoff og spisestue i oljet eik. Veeeldig fornøyd med min nye stue! [:D][:D][:D]

Vi skal bytte litt møbler de nærmeste åra... må ta litt etter litt.. for det er dyrt det jeg vil ha.. og blir ikke noe de første mnd nå.., for må prioritere litt andre ting i huset.. dessverre! hehe
men vi skal ha TESSA HELTRE EIK! ;) tvbenk, stuebord, spisestue , vitrineskap ( akkurat i vitrine skap skal vi ha PARIS verticoskap i heltre eik) og en sjenk.
Sofaen skal byttes ut til en med to sjeselonger.. i mørk mørk grå. og da må også gardiner og tepper byttes ut.. for det går i brunt her hjemme nå.. og det passer ikke helt med mørk grå sofa..
Jeg er veldig glad i stilen til den bloggen her egentlig også..
villapaprika.blogg.no

har dere vitrineskap? hvor har dere kjøpt d ? [;)][:)]
ORIGINAL: **Emmeline**

Vi har litt sånn fransk landstil, alt av møbler er hvite, hvitkalket eikeparkett, har beiset noen eikestoler grå.

Skal prøve å få tatt noen bilder i nærmeste fremtid! [:)]

flott [:D]

ORIGINAL: the_miss84

Skal prøve å få tatt noen bilder i nærmeste fremtid! [:)]

Her har vi mørke møbler og vegghyller.
Så har vi sjenk, spisebord og sofabord i oljet eik.
Og lyse vegger... Skulle gjerne byttet ut alle møblene unntatt sofaen[8D]

lett blandin ...noe hvite møbler , l[:D]itt metall , rette linjer på soffa ...vet ikke hva stil jeg har egentlig...min egen[8D]

Back
Topp