Hvilken stelleveske?

*FruM*

Elsker forumet
Noen som har gode erfaring med stelleveske som dere vil dele? Driver å skal finne en vi skal ha nå - men det er jo et HAV av muligheter!

~LillMi~ skrev:
Vi har kjøpt denne http://www.lilleprinsen.no/product/522888/byStroom_ANLY.html, kjempefin, romslig og kan fint brukes som en stor veske etter stelleperioden er overLiker at den fint kan romme litt klær til storebror ol, ikke bare ei bleie og skift til babyen.

Hadde denne fra ByStroom, jeg. Enig med frøkna over, veldig fin veske som er like fin til vanlig bruk når man ikke behøver stelleveske mer! :)

Jeg har kjøpt Ju-Ju-Be Tween

http://www.bleieboden.no/display.aspx?menuid=71&prodid=5038

ju-ju-be-be-tween

Picture
Liker den veldig godt. Jeg er flaskemamma,og har plass til MME,flasker,klær, bleier og egne ting til meg.
Det som er det beste med den,er at den ikke er så altfor stor, for da hadde jeg stappet den full uansett,og den hadde blitt fryktelig tung.

Jeg kjøpte denne: Carry on fra Allerhand

Den jeg helst ville ha, var denne, men prisen var litt avskrekkende....*host*

JuJuBeBFF

rodstilk skrev:

~LillMi~ skrev:
Vi har kjøpt denne http://www.lilleprinsen.no/product/522888/byStroom_ANLY.html, kjempefin, romslig og kan fint brukes som en stor veske etter stelleperioden er overLiker at den fint kan romme litt klær til storebror ol, ikke bare ei bleie og skift til babyen.

Hadde denne fra ByStroom, jeg. Enig med frøkna over, veldig fin veske som er like fin til vanlig bruk når man ikke behøver stelleveske mer! :)

Jeg hadde også aida til førstemann, men synes den ble gruelig tung. Npr jeg hadde fylt den opp med det jeg skulle ha med, så velta jo nesten vogna når jeg hang veska på styret (har emmaljunga edge). Så jeg måtte ha den under vogna, og da tok den jo hele kurven. Dessuten veier veska hele 4 kg når den er tom, jeg veide den på badevekta. Og anly-modellen er ganske like stor med tanke på mål, så er sikkert like tung. Dere andre som har disse; synes ikke dere de er gruelig tunge? Denne gangen kjøpte jeg jujube be-all, en mye lettere veske. Den er ikke kjempestor, noe større enn between som snuppo har. Sjekk ut youtube for filmer med visninger av jujube. Ellers har skiphop mye stilige vesker, jeg vurderte også skiphop versa. Den ser også ut som en vanlig veske. Ligger filmer av de på youtube også. Lykke til i jakten! Jeg brukte gruelig mye tid på stelleveskejakten.. (eller hva littlemonkey? ;) )

Takk for tips!

Vi hadde fra JJ Collection sist - og var kjempe fornøyd i grunn så vurdere samme nå i guttefarger. MEN så er det det at det hadde vært kjekt med en litt mer "nøytral". I tillegg har jeg vært borti noen stellevesker med et eget "rom" under til bleier f. eks og DET er sykt kjekt siden bleier tar så innmari stor plass :O

Vi har Storksak GIGI i fargen chocolate. Er veldig fornøyd med den.

Vi har Storksak GIGI i fargen chocolate. Er veldig fornøyd med den.

Klatremus Lillemann skrev:

rodstilk skrev:

~LillMi~ skrev:

Jeg hadde også aida til førstemann, men synes den ble gruelig tung. Npr jeg hadde fylt den opp med det jeg skulle ha med, så velta jo nesten vogna når jeg hang veska på styret (har emmaljunga edge). Så jeg måtte ha den under vogna, og da tok den jo hele kurven. Dessuten veier veska hele 4 kg når den er tom, jeg veide den på badevekta. Og anly-modellen er ganske like stor med tanke på mål, så er sikkert like tung. Dere andre som har disse; synes ikke dere de er gruelig tunge? Denne gangen kjøpte jeg jujube be-all, en mye lettere veske. Den er ikke kjempestor, noe større enn between som snuppo har. Sjekk ut youtube for filmer med visninger av jujube. Ellers har skiphop mye stilige vesker, jeg vurderte også skiphop versa. Den ser også ut som en vanlig veske. Ligger filmer av de på youtube også. Lykke til i jakten! Jeg brukte gruelig mye tid på stelleveskejakten.. (eller hva littlemonkey? ;) )

Anly er veldig lett når den er tom. Ikke i nærheten av 4 kg, det er sikkert! Syns ikke den veier noe som helst når den er tom, men har ikke lagt den på vekta. 

Back
Topp