Hvilken stelleveske/sekk?

Elva

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julibaluba 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hvilken er stor nok til tvillinger (og gjerne stor nok om vi må ha noe til storebror også)

Tror jeg heller mer mot stellesekk enn stelleveskeveske.
 
Har brukt samme stelleveske som til enling. Får plass til 1 skift til hver baby, bleier, våtservietter, flasker, termos, mme, og litt diverse :)
Har med eget nett til stotesøsknenes ting.
 
Satser på å fortsatt bruke kaos stellesekk. Den ble jo ofte full med en baby, så får se hvordan det går :rolleyes:
 
Venter ikke tvillinger, men har tinkafu stellesekk og den er stor!! Helt genial med masse plass og mange rom :)
 
Har ikke prøvd den selv, men Lässig har en tvilling-stellesekk som ser veldig fin ut. Jeg har bestilt den enkle selv og venter på den i posten ☺️ Bestilte på Zalando.
 
Hvilken er stor nok til tvillinger (og gjerne stor nok om vi må ha noe til storebror også)

Tror jeg heller mer mot stellesekk enn stelleveskeveske.

sniker inn her. Har ikke tvillinger, men tre små bleiebarn (3 barn på 3 år). Hvis vi skal på en liten tur får jeg plass til alt i en vanlig stelle veske, men hvis vi skal på en litt lenger tur har jeg denne fra skip og hop
https://www.jollyroom.no/mamma/stellevesker/skip-hop-duo-double-signature-stelleveske-heather-grey?gclid=EAIaIQobChMIrOPelvTF6QIVHImyCh2JNQu2EAQYASABEgJdw_D_BwE

Veldig fornøyd med den. Har masse lommer, lett å holde orden og oversikt
 
Back
Topp