Hvilken stelleveske har du?

Reea

Forelsket i forumet
Har så lyst å kjøpe meg denne, men er usikker på om jeg heller skal kjøpe meg ei litt stor fin veske som kan brukes ut over stelleperioden... :)

Hvilken stellebag/veske har du?

197334.jpeg

Den som matcher vogna mi :)
Emmaljunga. Den er helt grei. :)

Den som matcher vogna mi :)
Emmaljunga. Den er helt grei. :)

Det er ulempen med å kjøpe brukt vogn.. Får ikke tak i matchende veske fra emmaljunga.
Hadde emmaljunga med stelleveske sist, og den ble myyyye brukt. Da vi solgte den etter noen år så den fortsatt like fin ut! :)

Det er ulempen med å kjøpe brukt vogn.. Får ikke tak i matchende veske fra emmaljunga.
Hadde emmaljunga med stelleveske sist, og den ble myyyye brukt. Da vi solgte den etter noen år så den fortsatt like fin ut! :)
Ser den. Og når man skal kjøpe den løst så koster den egentlig bra mye.
Min første stelleveske kostet meg 400 kroner og jeg elsket den. Men den finnes jo typisk nok ikke mer :p

Ser den. Og når man skal kjøpe den løst så koster den egentlig bra mye.
Min første stelleveske kostet meg 400 kroner og jeg elsket den. Men den finnes jo typisk nok ikke mer :p

Oi, det var den jo også! Måtte søke opp for å sjekke prisen, da jeg ikke har lagt merke til det tidligere... 900 kr + frakt koster de kjøpt løst! :eek:

Helt fryktelige priser! Hvor på nettet har dere leitet/sett?
Jeg kjøpte også brukt emmaljunga vogn som var like fin som ny, men stelleveske følgte ikke med :/ Vurderer også å kjøpe en stor veske som kan brukes i etterkant, da jeg synes prisen på emmaljunga stelleveskene er rådyre..

Veit det ligger ei stelleveske i julegaven fra mamma:-) Men aner ikke hvilken. Blir spennende. Men egentlig hadde jeg tenkt å bruke ei stor veske som kan brukes seinere. Det kan jo være stelleveska kan det da - er jo færre og færre stellevesker som ser annerledes ut en vanlige vesker.

Har den som hører til vognenen buggaboo sin, samme farge som vognenen:)

Eg har skiphop dash. Den er liten og nett. Eg tenker ofte nå i ettertid at det hadde Vært greit nok å bare bruke en vanlig veske (eg har veskedilla ), men handlet litt raskt.

Spent på om eg blir fornøyd med å ha stelleveske. Fordel at man ikke trenger å Være så redd for at den blir skitten osv :-P

Matcher vogna, altså mørkeblå til simo :) helt ok og nøytral. Tror sambo synes det er greit.

Synes det er mange fine på jollyroom.no!
Er "black-week" denne uka, med et spennende salg - nye tilbud hver dag. Følger med der, og håper en av mine favoritter kommer på tilbud! ;)

Er veldig mange flotte stellebagger, men ikke så lett å finne en som både skal matche vogna og som samboeren kan bære på skuldra uten for mye klaging ;)

ImageUploadedByBV Forum1416914894.515411.jpg

Har denne jeg. Virker stor og romslig nok, har pakka babyen sitt tøy og ting til sykehuset oppi der. Og fått med meg sikkert mye mer enn jeg trenger :P

Kjøpt på jollyroom.no

Back
Topp