Hvilken stelleveske har du?

Jeg har heller ikke, men blir nok i tilfelle Emmaljunga som passer til vogna.

Forrige gang brukte jeg bare stellevesken i begynnelsen, og hadde heller tingene i min egen veske..

Tenker på det jeg også. Tenkte å ikke bruke mer enn 500 kr, siden det mest sannsynlig blir for noen måneder...er ikke særlig importert over utvalget

Skal få en av kusinen min. Satser på at den er bra så eg slipper kjøpe ny;)

Har den som er standard til simovognene! Angrer litt! Den har bare ett stort rom! Haha

Fikk med emmaljunga stelleveske da vi kjøpte vogna for 2 år siden. Den funka fint til storesøster, så den duger nok like bra nå.

Yaayy dette er tråden for meg :) har virkelig ikke peiling på hvilken stelleveske jeg skal kjøpe :)

Her er min :) Jeg bestilte den fra ebay for to dager siden. Gleder meg til den kommer!

Vedlegg

• 1362761182743.jpg
    1362761182743.jpg
    30,9 KB · Visninger: 43
veske.jpg
Har denne vi fikk med vogna, masse rom og med stellematte!

Ser at noen har fått stelleveske med når dem kjøpte vognen. Er det bare vi som har vært uheldig å ikke få den med? Syntes jo nesten man kunne fått med veska til den prisen man betaler for ei ny emmaljunga vogn :(

Har emmaljunga sin, fikk den med vogna :)

Ser at noen har fått stelleveske med når dem kjøpte vognen. Er det bare vi som har vært uheldig å ikke få den med? Syntes jo nesten man kunne fått med veska til den prisen man betaler for ei ny emmaljunga vogn :(
Nå kjøpte vi brukt så du må ikke sammenligne med oss :)
Men ja enig, burde fulgt med ny vogn, så mye som det koster!

Back
Topp