Hvilken stelleveske anbefaler du?

Jente24år

Glad i forumet
Er på utkikk etter stelleveske, vil ha en som ikke er så kjempestor, men heller ikke for liten.

Har ei Casual Play barnevogn, så vil helst ikke ha en stelleveske hvor det står emmaljunga, stokke eller andre navn på.

Må være nøytral og ikke for dyr.

Prøvde å finne en lignende tråd, men fant ikke :/

Noen Kiwi-butikker har fortsatt stellevesker igjen (gratis babypakke). Jeg var heldig og fikk en slik. Har ikke tatt den i bruk enda, men den er sort og helt nøytral. Ser ganske grei ut.

Jeg digget min skiphop studio-veske, men vet ikke om de finnes mer. Og jeg prøvde mange typer. Juju-be, ByStroom, andre vesker som ikke var typisk stelleveske.

Cluet er å finne ei veske som er lett i seg selv, for den blir ganske tung med alt mulig oppi, og hvis man i tillegg bærer barnet...
Jeg opplevde at veska fra Bystroom nesten veltet vogna når jeg hadde den på styret... Vogna var ei stor og god emmaljunga...

Og et annet tips: pakk feks klesskift i zip-loc-poser og klem de tomme for luft, da får du vakuumpakket litt og det tar ikke så stor plass. Jeg hadde også sånne sydde "bleieposer" der jeg kunne ha bleier, oljer, salver og vaskeservietter klart. Da kunne jeg bare ta med meg den på badet hos folk og ikke hele veska.

Vi fikk stelleveske i kiwi sin gratis babypakke nå i helgen, og den virker kjempebra. Vi tenker å bruke den. Passe stor, med både stort rom og masse praktiske smårom. Og den ser fin ut, nøytral svart og grei.

Back
Topp