Hvilken stellekommode har du?

Lille sol

Betatt av forumet
Det er jo en jungel av utstyr å orientere seg i der ute...  jeg ønsker meg en solid stellekommode i tre, gjerne med badekar under topplokket, men intet must..
Har sett på Skagen stellekommode (bl.a fra Barnas Hus), men den koster jo litt..
Og er 89 cm høyt nok? Har en høy mann... 

Har du stellekommoden i hus? Og hva anbefaler du?

jeg har prøvd tre typer stellebord.
stellekommode med badekar, sammenleggbart stellebord med badekar og vegg montert stellebord.
det jeg syntes virker som den mest praktiske løsningen er å kjøpe en komode du syntes er fin og som du kan bruke videre når du ikke trenger stellebord lengre. dette kan du få i den høyden og størrelsen du selv ønsker.
så kjøper du en badebalje du kan bruke lengre en di første to/tre mnd og en stelleplate/matte du kan legge oppå kommoden.

Vi har tenkt til å få oss Hemnes stellebord fra IKEA (selges bare i Sverige da). Det er en kommode med en ekstra stellebordstopp oppå, som man kan ta av når man ikke lenger trenger stellebord. Vi har også en del andre møbler i Hemnes-serien, så dette passet perfekt for oss..

kjøpte nettop en gjennom ei på facebook. Toll fra barnas hus. kjempefin trehvit med 4 skuffer :) ikke badekar i den, men fra tidligere erfaring så blir baljen i kommoden brukt kun i noen måneder.. åsså er det litt enklere å lage søl på badet enn på stua :P (vi har nemmelig stellekommoden på stua :) )

Arvet en cam som var godt brukt da vi fikk den, så vi katet den ut etterat vår sønn varferdig med den grunnet en vannlakkase som ga mugg. En veldig solid kommode alikevel:)

Har invistert i en Oscar stellekommode fra BabyComfort i Molde. Betalte jo litt for den siden den er ny, men det måtte jeg gjort for en helt vanlig kommode også.:)

Den har er i hvitlakkert tre, med 4 skuffer, badebalje, løftbar topp og stellematte. Har jo ikke testa den ut enda, men den virker til å være midt i blinken for oss.:) 

Har en billig en fra ikea, men skal ha ny denne gangen.. Må ha en kommode tenker jeg, så det er litt plass til klær :)

Har klart å skaffe en stellekommode fra Ikea. De er visst ikke i produksjon lenger, men siden jeg hadde bestemt meg for at jeg SKULLE ha den typen, klarte jeg å få tak i brukt gjennom facebook :) Har ikke prøvd den enda, men den virker stødig og god, i tillegg til at stelledelen slås ut, slik at den blir dyp (kan ha ungen i mot meg).

Den jeg har er noe høyere, og har to små skuffer til, i tillegg til ei hylle for å sette på toppen når stelledelen ikke er i bruk lenger :)

krismo89 skrev:
Har klart å skaffe en stellekommode fra Ikea. De er visst ikke i produksjon lenger, men siden jeg hadde bestemt meg for at jeg SKULLE ha den typen, klarte jeg å få tak i brukt gjennom facebook :) Har ikke prøvd den enda, men den virker stødig og god, i tillegg til at stelledelen slås ut, slik at den blir dyp (kan ha ungen i mot meg).

Den jeg har er noe høyere, og har to små skuffer til, i tillegg til ei hylle for å sette på toppen når stelledelen ikke er i bruk lenger :)

Ei venninne av meg hadde dette, og hun var veldig fornøyd med det :)

Back
Topp