Hvilken stellebag?

camoiji

Forelsket i forumet
Har du noen erfaringer med stelleveske du ønsker å dele? Evnt, hvem skal du ha og hvorfor? Trenger tips [emoji1317]

Har selv foreløpig kikket på Stokke sin, og Voksi Ida Ising stellevesken. Noen erfaringer med disse?[emoji4]
 
Vi har Emmaljunga Sport som matcher vogna :) den er helt grei [emoji1360] den er romslig og er en del lommer og rom, som er veeeeeeldig praktisk!
 
Hadde egentlig bestemt oss for Stokke sin [emoji28] Men fikk i dag gravidpakken på kiwi,' av den "gamle" sorten med stelleveske [emoji7] Den var kjempefin, og superpraktisk! Ganske lik skip-hop faktisk [emoji7]
 
Har sekken frå Its kaos [emoji4]kjempe fornøgd og veldig greit å kunne bruke den som sekk også [emoji6]
 
Var tilfeldigvis innom kiwi i går og jaggu hadde de stelleveska inne! Syntes også den virka helt kurant, så blir nok den i første omgang her også!!
 
Var tilfeldigvis innom kiwi i går og jaggu hadde de stelleveska inne! Syntes også den virka helt kurant, så blir nok den i første omgang her også!!

Samme her! Ble skikkelig positivt overrasket over hvor fin og stødig den var:D
 
Har Emmaljunga. Blir 3 barnet som bruker utstyret nå [emoji6] Veldig fornøyd med det merket..
 
Har en veldig kjekk en fra eBay som jeg brukte på første men var å henta på kiwi idag og tror der blir denne som blir brukt i første omgang, den var jo awsome :)
 
Sniker fra desember.

Vi har Emmaljunga sin som hører til vogna. Jeg har ingenting å sammenligne med så aner ikke om den er bra eller dårlig men den matcher jo vogna :hilarious: Vurderte av den enkle grunn aldri noen annen.
 
Kiwi har ikke flere :(
KIWI LilleGo Startpakke
Kampanjen for å få gratis stellebag er avsluttet.
 
Stemmer men spør i butikkene, noen har igjen!:) Jeg var i tre stykker og de hadde noen igjen på den siste så da var jeg haaaaappy!:)
Sniker fra desember :) så heldig du var :D jeg ringte den ene butikken og spurte, og de hadde igjen. Men de ble holdt igjen til de som hadde registrert seg :sorry: tenkte jeg skulle prøve meg på de to andre som er i nærheten ;)
 
Back
Topp