hvilken størrelse

besnik

En del av april og mai2013
MAI 2013
Tilgangsansvarlig
VIP
Bruker devsøte små i klær no? Her bruker fortsatt snuppa mye i 68 og litt i 74..... liten snuppe jeg har:-) Husker guttene brukte 80-86 på denne tiden......

Her går det i 86, brukt 80-86 siden han var 5 mndr:)Nå ser det ut til at han har stoppet å vokse for en stund hehe

Her går det I str 74. Er ikkje bland dei største han heller;)

Skillz skrev:
Her brukes det 80-86, lille snuppa er stor

Stor og god,liker å ha litt å knipe på jeg når de er små,men det er jo ingenting på jentene mine:-(

lennypenny skrev:
Her går det i 86, brukt 80-86 siden han var 5 mndr:)Nå ser det ut til at han har stoppet å vokse for en stund hehe

Stor og god din og da:-) 86 som 5 mnd? Hjelpes..... godt det jevner seg ut no da:-)

lenlen skrev:
Her går det I str 74. Er ikkje bland dei største han heller;)

Godt det ikke bare er mi som er liten og nett:-)

Appelsinpiken skrev:
74 fortsatt, men har begynt å bruke litt 80. Litt stort, men men :)

Ikke blandt de største din heller:-) midt på tre:-)

Her brukes det str 80, Har noe i 86, passer godt i bukser, men gensere blir for store.

Alveblomst skrev:
80 -86 bruker vi :) Spørs litt hvor klærne er kjøpt :) På H&M kan han bruke mindre enn 80 også :)

Han følger ganske bra skjema han da,kanskje litt stor:-)

Groer skrev:
Her bruker vi str 74:) Så ikke så stor snuppa mi heller:)

Er greit at vi er flere som ikke har så storebare ogikke bare min som er liten:-)

liss24 skrev:
Her brukes det str 80, Har noe i 86, passer godt i bukser, men gensere blir for store.

lang i beina han guttendin da:-) hadde motsatt problem med ene gutter min,genserene passet og ikke buksa...

Her har vi faktisk et par bodyar i str 68 men dei er romslige i størrelsen.

Brukar stort sett 74/80, altså en kombistr. Fleste klærne etter storebror er i denne str merkelig nok. Ellers er det str 74 men ser at enkelte bukser er begynt å bli for korte og bodyane litt korte så må nok opp i str 80 snart.

¤Gressenka¤ skrev:
Her har vi faktisk et par bodyar i str 68 men dei er romslige i størrelsen.

Brukar stort sett 74/80, altså en kombistr. Fleste klærne etter storebror er i denne str merkelig nok. Ellers er det str 74 men ser at enkelte bukser er begynt å bli for korte og bodyane litt korte så må nok opp i str 80 snart.

Høres ut som at hen ligger ann midt på tre:-)

Her brukes alt fra 74 til 86, alt etter merke. I bukser og dresser går det i 80 og 86, for hun er lang i kroppen og i beina, men i gensre og jakker kan hun bruke 74/80.

Kvælpklein! skrev:
Her brukes alt fra 74 til 86, alt etter merke. I bukser og dresser går det i 80 og 86, for hun er lang i kroppen og i beina, men i gensre og jakker kan hun bruke 74/80.

Forstår du har en lang snuppe:-)

Miniputten min bruker fremdeles str 62 enda hun:-P

Back
Topp