hvilken størrelse tilsvarer uk-size?

12 er vel noe ala 38 tror jeg. Tror 14 er et sted mellom medium og large. Jeg har kjøpt en del klær på floyd og der er det uk størrelser. Jeg er en medium og har kjøpt str 10 og 12.

LittleMonkey skrev:
12 er vel noe ala 38 tror jeg. Tror 14 er et sted mellom medium og large. Jeg har kjøpt en del klær på floyd og der er det uk størrelser. Jeg er en medium og har kjøpt str 10 og 12.

jeg skal bestille kjole fra asos - og er vanligvis 42/44.. så size 16 da for å være sikker...

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:

jeg skal bestille kjole fra asos - og er vanligvis 42/44.. så size 16 da for å være sikker...

Tror det skal stemme ganske bra :) 

LittleMonkey skrev:
Få se på den da 

har ikke bestemt meg... men du kan godt finne en du syns er fin... :D

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:
Få se på den da 

har ikke bestemt meg... men du kan godt finne en du syns er fin... :D

Jeg er sær, jeg liker best lange boheme kjoler i jordtoner.. Mamma sier at jeg er gørrkjedelig og får bakoversveis når jeg har på meg en topp med litt knæsj farge :p 
Så jeg vet ærlig talt ikke om du liker det jeg liker.. SenatorMalin mente at jeg var litt "amish" da jeg viste hva jeg skulle bruke på julaften :p Haha!

Men jeg kan se, også får du se ;)

knegg knegg

vi har ikke samme smak

jeg er 167 høy så jeg kan ikke gå i noe som er lengre enn knærna.. da ser jeg bare ut som en ball.. og særlig nå som jeg har en svær kul foran... :D

Ja, det gjør den! 

Jeg er btw kun 167 jeg også, og jeg synes selv at jeg ser slankere ut med fotside kjoler.. Men mye av mitt problem er at jeg føler meg så naken når jeg har bena bare. 

LittleMonkey skrev:
Ja, det gjør den! 

Jeg er btw kun 167 jeg også, og jeg synes selv at jeg ser slankere ut med fotside kjoler.. Men mye av mitt problem er at jeg føler meg så naken når jeg har bena bare. 

jeg har så fine bein... hahahhaha...  står ikke helt til resten av kroppen...

Back
Topp