Hvorfor likte du ikke hva keg skrev hahaDet har jeg tenkt å kjøpe for det synes jeg var veldig søtttror det blir til sprinkelseng dyna. Har et par ekstra etter storebror å
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor likte du ikke hva keg skrev hahaDet har jeg tenkt å kjøpe for det synes jeg var veldig søtttror det blir til sprinkelseng dyna. Har et par ekstra etter storebror å
![]()

Hihi, huff. Jeg skriver alltid på mobilen, og treffer stadig vekk feil tommelDet har jeg tenkt å kjøpe for det synes jeg var veldig søtttror det blir til sprinkelseng dyna. Har et par ekstra etter storebror å
![]()
Skulle være en tommel opp. Hehe. Jeg pleier også å bomme så sjekker alltid ekstra godtHihi, huff. Jeg skriver alltid på mobilen, og treffer stadig vekk feil tommelSkulle være en tommel opp.
![]()
Tror jeg blir mer og mer svimete om dagenHehe. Jeg pleier også å bomme så sjekker alltid ekstra godt![]()

Apropos dyne. Har noen funnet noen fine sengetøy. Finner liksom ingen jeg liker skikkelig![]()
Jeg har fått mye hjelp av min mor som har symaskin.Apropos dyne. Har noen funnet noen fine sengetøy. Finner liksom ingen jeg liker skikkelig![]()
Apropos dyne. Har noen funnet noen fine sengetøy. Finner liksom ingen jeg liker skikkelig![]()
Det var kjempefintJeg bestilte nettopp detteSynes også det er vanskelig å finne sengetøy, spesielt til gutt
![]()
Kjempe fint. Hvor er det fra? Kanskje det finnes i råsa åJeg bestilte nettopp detteSynes også det er vanskelig å finne sengetøy, spesielt til gutt
![]()
Det er fra lekmer.no og tror jeg så det i rosa ogsåKjempe fint. Hvor er det fra? Kanskje det finnes i råsa å![]()
Haha, du finner nok alltids ei unnskyldning til å kjøpe nytt [emoji28][emoji85]Det var kjempefintNesten synd jeg har tre sengesett fra før. Som er nok. Men kanskje jeg må dobbeltsjekke, kan jo hende et av de ikke har tålt å lagres i 4år *kremt* *se uskyldig ut*