Hvilken størrelse på dyna?

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Eline fikk seg ny dyne og pute i går![:D][:D]
Syns den ble litt lita den hun hadde, 80*100!
Det ble litt lunere med større dyne. Er greit å når høsten nærmer seg og det blir kaldere! Så hun har 100*140cm nå![:)]

Emma bruker fortsatt 80*100, i den grad Emma bruker dyne. Hun ligger aldri under dyna, alltid oppå, så vi har ikke brydd oss om å bytte størrelse [8|]

ORIGINAL: Elewyn

Emma bruker fortsatt 80*100, i den grad Emma bruker dyne. Hun ligger aldri under dyna, alltid oppå, så vi har ikke brydd oss om å bytte størrelse [8|]
Hihihi, for å vere helt ærlig, så ligger Eline også for det meste OPPÅ dyna!! Ei venninne av meg har fått låne 65*80 og 80*100-dynene mine! De får baby om 1mnd! [:D][:)][:)]Så en fin anledning til å kjøpe ny dyne uansett![:D][:D]

Gaute trives best oppå dyna han også! Vi trenger nok ikke kjøpe ny verken dyne eller pute enda, for han bruker dyna som madrass og puta ligger trødd i et hjørne av senga[8D]

100*140 cm har Othelia no !!!

100*140. [:)]

Fortsatt 80x100 her!
Men når høsten kommer, så blir det investering i ei større dyne - dvs helårsdyne 140x100 helst i dun [;)]

[8|] Noen her som har kjøpt helårsdyne i dun i str 140x100 - evnt pris og hvor??

80*100

ORIGINAL: Greit!

Fortsatt 80x100 her!
Men når høsten kommer, så blir det investering i ei større dyne - dvs helårsdyne 140x100 helst i dun [;)]

[8|] Noen her som har kjøpt helårsdyne i dun i str 140x100 - evnt pris og hvor??
Den kosta 600 på Princess tror jeg....[8|][8|]

Vi har det omtrent sånn vi også. Eller hun sparker den nederst i sengen, og har beina oppå.

Jeg synes egentlig den dyna ser stor nok ut også jeg? Men nå er jo jenta mi lita da![:D][;)]

80x100 bruker vi forsatt! Jørgen trives best oppå han å, men ligger pent på puta da!![:D]

tenkte å begynne med 100x140 når vinteren setter inn....tenkte det ble deiligere for han med en litt støre dyne da, har den dyna i hus vi da, trenger bare litt sengetøy!!
men syntes forsatt att den som er mindre passer fint ennå jeg da!!![:)]

ORIGINAL: lillemolla

80*100

Vilde bruker sin 100X140 som underlag.... som veldig mange andre her ser jeg [:D]

100*140 hær å..

vi bytta til juniordyne i vår engang.
han ligger mer under dyna nå når han fikk pute.

GREIT: sjekk jysk, de har både billige og dyre tror jeg.
vi har fiberdyner da, men dun puter (siden de var mye flatere) putene kostet kun 60 kr, men det stod kun 40 graders vask på. kommer til å vaske på 60 for det, og går det ikke så kaster jeg de heller..

Back
Topp