Hvilken størrelse i vinterdress bruker din 2,5 åring?

Askeladden

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
MayDay2021
barnet har frem til nå brukt 86, men har akkurat gått over til 92. Hun er 1,5 år. Det vil si at hun vil være 2,5 år neste vinter. Har kjøpt en ny dress i str. 98, men nå er jeg usikker på om den vil bli for liten til neste sesong. Vil ikke at hun skal ha for stor dress heller ogReima Gotland er tydeligvis ganske stor i størrelsen. Hvilken størrelse bruker deres 2-3 åringer?

Toåringen her passer i Reima str 98. Blir 2 1/2 år i januar.

Min 2,5 åring bruker str 92 i Reimadressen sin. Jeg kommer til å kjøpe str 98 til neste sesong.

Vi hoppet fra 92 til 104 ifjor da han var 2,5. Reima 92 holdt til februar, men da var den litt knapp, og siden det var litt mot slutten av sesongen kjøpte jeg en som kunne passe i år også :) det gikk helt fint for han å bruke 104 ifjor selv om det var litt stort.

Min brukte 86 da. Året etter fikk han 98, den var stoooor!

Takk for svar alle sammen ☺️ Da satser jeg på å bruke dress i str. 98 neste vinter, selv om den kanskje ikke varer hele sesongen.

Jeg har en på 1,5 nå, blir 2 i januar, men tør ikke kjøpe dress til neste vinter. Synes det er helt uforutsigbart når han plutselig gjør et voksebyks og når det står litt stille igjen :p han bruker 92 i vinterdress nå (diricksons så jeg tror den er stor i størrelse) og 92/98 i inneklær.

Her bruker hun 86/92 i klær, pakket bort det minste i 86. Helt umulig å si hvilken størrelse hun har om 1 år, men da får jeg bare selge den om den skulle bli for liten.

Brukte 104 som 2-åring, 110/116 nå som 3-åring. Men, gutta mine er laange. :)

98 vil nok passe ok tenker jeg, Reima er som du sier normal til romslig i str.

2 år og 2 mnd, bruker str 90/92 nå :) Tror den vil holde sesongen ut.

Min blir 2 nå og bruker 92 i hele vinter, kanskje lenger. Gutten vår brukte 98 da han var 2, og han var lang. Men dresser er stort sett store i str

Min på 2,5 bruker str 3 år. Når hun var 1,5 brukte hun 86/90.

Min gutt er 2 1/2 år og bruker 104.

Jenta mi på 2,5 bruker reimadress str 92, tipper den vil holde ut sesongen, men hvis ikke har vi str 98 på lur :)

Eldste brukte vel 86/92 da hun var 2,5. 4,5 nå og har god plass i dressen fra i fjor som er 98. Hun sluttet nettopp å bruke den todelte fra Kax i str 92...hehe
Yngste på 1,5 år bruker 86/92 nå, og kan tenke meg han passer i 98 til neste år. Reima er etter min erfaring generelt store i størrelsen, og eldste druknet omtrent i 98 for et år siden.

Bruker 92. Har egentlig begynt med 98 i andre klær, men dressene er ofte så store i størrelsen.

Back
Topp