Hvilken størrelse i klær?

tahiti

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Ja jeg lurer på hvilken størrelse gullene bruker i klær? Føler mini er så stor! Har i bruk 62 her nå, han er 6 uker i dag. :)
 
8 uker og bruker 62 og noe 68! Får jo bare såvidt prøvd klærne på før man hopper over til neste str xD
 
Blir sju uker på Torsdag. Har akkurat pakket bort str 50, så han bruker 56 :) Har også et par bodyer og bukser i 62 som blir brukt fordi jeg ikke klarte å vente lenger, og de bare er litt lange i armer og bein ;p
 
7,5 uker og bruker 56. Har vel brukt det i ca tre uker snart tror jeg....
 
6 uker og bruker 62... Starter straks på 3er bleier også, når 2erne er tomme...:)
 
6 uker torsdag og bruker fortsatt endel 50, men mest i 56. Vi har ikke så mye 50 så godt at 56 endelig begynner å bli ganske passe :)
 
Her pakket vi bort 50 i forrige uke og nå ryker snart 56 og ser jeg :eek:
 
Bruker mest 62 her. Funnet frem noe i 68, og noe i 56 passer enda. Synes bodyene er så veldig ulike i str. Skal bytte alt vi fikk til jul i 62 i 68, ikke vits å ha det for å kun bruke de et par uker.
 
6 uker nå og bruker mest 56, men noe i 50 passer ennå. Jeg har vasket alt i 62 så tester ut litt i ny og ne, men det er stort i både armer og ben :) synes likevel jenta vår vokser så alt for fort.
 
Nå er vi oppe i 68/74! Dette går virkelig fort :p :)
 
Når har vi pakket vekk myye i 56 men har fortsatt litt igjen, ellers bruker vi 62/68, mini er 14 uker idag:D
 
Vi har også pakket bort 56 nå! Bruker 62, men må nok opp i 68 snart! :)
 
Bruker 62, men må visst finne frem 68 snart. Dette går altfor fort!!
 
Å neeei. Hannah fikk en fin pysjamas i dåpsgave, og jeg ville prøve den. Den er str 69. Til min forskrekkelse er den nesten passelig :/ hun vokser så fort.
Bruker 62 til daglig nå
 
Når synes dere tøyet passer i str i forhold til lengden på baby??

Feks str 62 passer når di er____ lange..

Jenta mi er ca 62 lang. Synes kortene er litt små nå, men lange nok på armene og må nesten brette di opp der.... Liten klump med korte armer jeg har tydeligvis :p
 
Vet ikke om det er på tide å prøve bodyer i str 68... Er ikke mye fornøyd med å bli kledd om dagen...... Særlig ikke bodyene fra name it..... Lest en annen tråd om folk mener di er blitt veldig smale og trange....

Men passer liksom på lengden å sånn enda....
 
Vet ikke om det er på tide å prøve bodyer i str 68... Er ikke mye fornøyd med å bli kledd om dagen...... Særlig ikke bodyene fra name it..... Lest en annen tråd om folk mener di er blitt veldig smale og trange....

Men passer liksom på lengden å sånn enda....

Jeg synes også de er lange og smale. Og buksene er også litt stramme i strikken i livet. Gutten min er ikke særlig rund over magen heller!
 
Back
Topp