Hvilken sportsvogn?

Har TFK:) Bere prøvd sportsdelen 1 gong. Har lyst på Baby Jogger city elite i tillegg.. :)
 
Har bare prøvd Emmaljunga Edge Duo sporstsvogn, og har den nå også. Har dog kjøpt babyjogger(?) city mini gt som en ekstra vogn. Prøvd babyjogger city mini å den var knallgod, gt versjonen skal visst være enda bedre
 
Vi har emmaljunga Edge duo. Men ikke begynt sittedelen enda, selv om han begynner å få lite plass :p
 
Vi har emmaljunga edge duo, men bytter nok til emmaljunga scooter når vi ikke trenger bagen lenger;) Det er bare for å rydde opp litt:)
 
Vi har emmaljunga egde duo med duo s understell.. Også har vi kjøpt babyjogger city mini gt, den er helt super! :) Kommer nok til å bytte på tenker jeg..
Jeg er heelt avhengig av å ha svingbare hjul foran, veldig glad for at vi har hatt det hele veien :)
 
Har Emmaljunga scooter. Veldig fornøyd med den :)
 
Har bere prøvd sportsdelen på 1 gang. Syns vogno blei litt baktung.. Ett stort minus og at eg ikkje fekk noke oppi korgo under..;)

Ja jeg vet, det irriterer meg også! Og at jeg ikke kan snu han mot meg! Litt lyst på bugaboo buffalo eller brio smile ;)
 
Vi har emmaljunga egde duo med duo s understell.. Også har vi kjøpt babyjogger city mini gt, den er helt super! :) Kommer nok til å bytte på tenker jeg..
Jeg er heelt avhengig av å ha svingbare hjul foran, veldig glad for at vi har hatt det hele veien :)
Har samme understellet. Er du fornøyd? Jeg er ikke fornøyd. Bare vært tull :( fått nytt nå etter at det har vært på verksted i over en mnd. På det nye kan man ta av hjulene foran også. Men de bare vrenger seg, og jeg får ikke noe glede av at de er svingbare, pluss at vogna drar til den ene sida,, blææ
 
Oi, såpass! Du har det med luft i hjulene?
Jeg er kjempefornøyd, har aldri hatt noe problemer i det hele tatt. Kunne ikke klart meg uten, tror jeg :)
 
Har Emmaljunga scooter. Veldig fornøyd med den :)

Kan man ha sittedelen vent mot seg på den?

Vi har city cross, men den er jo litt stor og litt tung, har skjønt det sånn at scooter er nettere og lettere?
Skulle hatt en sportsvogn som vi får inn bak ved siden av hundeburet...
Også må vi ha en vogn som er stødig og stabil ds vi er mye på tur på grove grusveier og litt ullent terreng. City crossen er veldig god der, men tar akkurat bittelitt for stor plass i bilen..
 
Kan man ha sittedelen vent mot seg på den?

Vi har city cross, men den er jo litt stor og litt tung, har skjønt det sånn at scooter er nettere og lettere?
Skulle hatt en sportsvogn som vi får inn bak ved siden av hundeburet...
Også må vi ha en vogn som er stødig og stabil ds vi er mye på tur på grove grusveier og litt ullent terreng. City crossen er veldig god der, men tar akkurat bittelitt for stor plass i bilen..
Kan ikke ha sittedelen mot deg nei, dessverre. Men mini elsker å se framover da, så er det en luke med gjennomsiktig plast under et deksel på toppen av kalesjen som du kan gløtte gjennom. Har hatt den på tur i skogen og går ofte turer langs elvepromenaden som er grusvei. Har punkteringsfrie hjul, men lufthjul er sikkert litt mer behagelig. Alt i alt er jeg veldig fornøyd hvertfall :)
 
Kan ikke ha sittedelen mot deg nei, dessverre. Men mini elsker å se framover da, så er det en luke med gjennomsiktig plast under et deksel på toppen av kalesjen som du kan gløtte gjennom. Har hatt den på tur i skogen og går ofte turer langs elvepromenaden som er grusvei. Har punkteringsfrie hjul, men lufthjul er sikkert litt mer behagelig. Alt i alt er jeg veldig fornøyd hvertfall :)

Da får vi sjekke ut den etterhvert tenker jeg, vil ha hun vendt mot meg litt til, hun digger å titte rundt seg men hun må titte bort på meg eller pappaen med jevne mellomrom så tror ikke hun helt er klar for å sitte vendt vekk enda :)
 
Tfk! Veldig god å trille, men får ikke plass til noe i kurven lenger så må kjøpe kroker til handleposer. Liker heller ikke å ha han vendt fra meg..
 
Back
Topp