Hvilken spillkonsoll har dere?

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
flere valg tillatt hvis dere har flere...

og er dere fornøyd med den/de dere har?

PS3...

ps 2 og nintendo ds

Har alltid for mange..[8|]
Ps3, ps2, Xbox360, Nitendo ds, psp..[8|]
Er ikke meg som er spillkonsoll fanist.. Det er min sambo som vil ha ALT! [&:]

Meeen Ps3 og little big planet og singstar er mitt! [8D]

vi har wii, ps2, ps3 og ds. ps2 blir ikke brukt mere, den er gammel. wii og ds er det guttungen som bruker og ps3 er det gubben som bruker[8D]

Vi har nintendo wii, nintendo ds, ps 1 ps2 og til jul kjøpte vi nyeste ps3.... nå syntes jeg det begynner å bli nok, men min samboer snakker om å kjøpe psp til guten og den nyesete nintendo ds, men æ syntes det er mer enn nok å spille på i huset.

Har Playstation 3, er fornøyd med den. Men bruker den bare til film jeg, hehe. Er samboeren som spiller. Har enn ps2 også, men den bruker vi ikke lenger.. Er jo greit med ps3 at det er blue ray spiller. ;)

har ps2, xbox 360 og nintendo wii

vi bruker ikke Xbox.. tror den har blitt brukt av samboeren 10 ganger for to år siden.. irriterer meg at han ikke har prøvd å selge den!

ps2 og wii brukes mye[:)]

PS3, og må nok innrømme for meg selv at det var en god investering sambo gjorde der ja...
Vi har ALT på den! Bilder, musikk, filmer, serier, internett osv. Fungerer som en pc knyttet opp til tven, ganske greit:)

ORIGINAL: *jordbærpiken*

har ps2, xbox 360 og nintendo wii

vi bruker ikke Xbox.. tror den har blitt brukt av samboeren 10 ganger for to år siden.. irriterer meg at han ikke har prøvd å selge den!

ps2 og wii brukes mye[:)]

Jeg har ps2, ps3, psp, nintendo 64, nintendo game cube, nintendo wii, 3-4 forskjellige nintendo gameboy og nintendo ds[8D]
Sambo har xbox 360 og nintendo ds[;)]

Ps2'en blir bare brukt til singstar på fest nå... Ps3'en blir egentlig lite brukt.
Wii'en er den som blir mest brukt, hekta på det nye mario spillet om dagen[:D]
Alle de andre ligger for øyeblikket å støver ned..

har mange..de fleste er fortsatt i bruk.
ps2, nintendo wii, nintendo ds,nintendo gamecube, nintendo 64..

Vi har PS1 og PS3.
Snakker om å skaffe oss en Wii i tillegg.
Hvem vi er mest fornøyd med...
La meg tenke, en PS1 fra begynnelsen av 90-tallet og dårlig grafikk, eller en PS3 med full HD......
Tror nok det blir PS3'en, jeg

Vi har Nintendo Wii. Har ikke hatt mitt eget tv spill siden den gamle Nintendo maskina fra seint på 80 tallet, så når det kom en ny en hvor man kunne laste ned de gamle Mario spillene, så måtte jeg jo ønske meg det[:)] Fikk i julegave i 08. Brukes ikke så kjempe mye da, men artig innimellom. [:D]

ORIGINAL: Frustrert Frue

Nintendo wii og PS2[:)]
Er veeeeeeldig fornøyd med Wii [:D]

og kommer nok til å skaffe oss ps3 etterhvert...

Back
Topp