Hvilken sovestilling fungerer best for dere?

meteorit

Forelsket i forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Jeg blir skikkelig kvalm etter kort tid om jeg snur meg for å prøve å sove på ryggen eller på men venstre side! Veldig merkelig, og ikke vært slik forrige svangerskap. Da husker jeg at jeg klarte å sove på magen til og med!
Men nå, jeg kan bare ligge på min høyre side, for ellers blir jeg skikkelig kvalm og urolig i kroppen. Jeg har ligget på høyresiden i mange uker allerede, og det begynner jeg virkelig å kjennes i rygg og hofte/bekken. sover med en ammepute mellom beina for å avlaste litt.

Hvordan sover dere? Noen preferanser, eller andre som har det likt som meg?

Jeg kan bytte side, men har min elskede bbhugme i senga. Den er litt vanskelig å dra rundt dersom jeg må bytte side. Jeg bruker mannen min sine bein istedet.

På min høyre side. Det fungerer. Bortsett fra i går da, høyre side av bekkenet verka, fant ingen grei stilling. Sovet dårlig i hele natt..

Jeg sover for det meste på magen. Hvis ikke jeg ligger på magen, ligger jeg på høyre side :) Går foreløpig veldig greit. Har ikke fått noe mage som er i veien, og bekkenet virker helt i orden. Krysser fingrene for at det varer en god stund til! :facepalm:

Jeg ligger litt på magen (men det begynner å bli ubehagelig, blir så fort tissetrengt), men mest på sidene. Har bbhugme i senga som jeg drar meg med rundt når jeg snur meg. Har aldri klart å sove på rygg:p

Sover på begge sidene med en fast latexpute mellom bena og holder rundt en stor pute:) fikk anbefalt å sove sånn av manuellterapeut i forrige svangerskap da jeg var veldig plaget med bekkenløsning, har sovet sånn hver natt siden for det er så behagelig:Heartred

Ryggen med bbhugme puta under beina, på siden med puta. Går fint å ligge på magen også, men skjer ikke så ofte:)

Jeg liker best å sove på høyre/venstre side eller på rygg. Har egentlig ikke klart å sove på magen siden før mitt første svangerskap. Men som mange andre her, så er jeg også avhengig av å ha bbhugme eller andre puter for å finne en behagelig sovestilling.

Jeg sover best på ryggen foreløpig :) vet jeg snur meg endel til sidene på natta, men har heldigvis ingen ubehag som krever puter enda.

Back
Topp