Hvilken sofa

ikke lord om den er i hud...vet det er mye reklamasjon på de...
blandt annet min...

sofa nr 2[:D]

Stemte nr.3 fordi jeg syntes fargen var finest. Likte formen på nr.2 best egentlig men fargen var kjedelig (venterom på advokatkontor-farge). Elsker Ektorp men synes hjørnesofaene blir litt klumpete.

[:D]

ORIGINAL: siv B

ORIGINAL: maiken83

ikke lord om den er i hud...vet det er mye reklamasjon på de...
blandt annet min...

har den vi også. men vi hr den nede der det ikke er tv så den blir ikke brukt så mye
hvorfor er det så mye reklamsjoner på den? hadde vært kjekt å vite hva som ikke er bra med den

ene puta i 3 seteren er sprukket i huden så er hvite flekker....så er ikke lekker...har vært på skeidar og reklamert på den..fikk beskjed om å smøre den inn med ett eller annet middel..men det fikk vi aldri beskjed om da vi kjøpte den..[:@][:'(] sikkelig service...men skulle ta et bilde og komme med slik at de fikk se..og sofan min er heller ikke mye brukt...og den er under 2 år og vi er kun 2 personer i huset som bruker den...

sikkert forskjellig ifra plass til plass hva de opplyser om..
blir om om jeg skulle sagt til kundene at gardinene jeg selger kan de vaske på 60 grader når de egentlig skal handvaskes...[8D]
utrulig mange som ikke opplyser om sånne ting..litt små irritert på skeidar...[:'(]

nr2 har den selv i skinn.. veldig fornøyd jeg!!

ORIGINAL: lillemeg85

Sofa nr 2 [:)]

Helt klart! [;)]

Jeg tror jeg liker best nr 3 fordi den er det armlener på begge sider[:)] Jeg skjønner egentlig ikke helt hvorfor det skal være sånn sjeselong på alle hjørnesofaer[8|] Da blir det jo en sitteplass mindre da jo...

ORIGINAL: *lima*

Jeg tror jeg liker best nr 3 fordi den er det armlener på begge sider[:)] Jeg skjønner egentlig ikke helt hvorfor det skal være sånn sjeselong på alle hjørnesofaer[8|] Da blir det jo en sitteplass mindre da jo...

Ja, kommer jo an på bruken av sofaen hva man velger. Vi har sånn med sjeselong foran tv'en og med armlener i sittegruppa. Så skal du bare ha en sofa er det kanskje greit med best mulig plass. Syntes nr 2 var finest da. [;)]

ORIGINAL: eliza2

nr2 har den selv i skinn.. veldig fornøyd jeg!!

jeg også[:)] men hva skal vi smøre den med? Noe spesielt? Har hørt at man kan smøre den med spenol, men vet ikke om det stemmer?

Nr 2 og 3 er finest å se på, men nr 1 er best å sitte å ligge i [:D][:D][:D] syns jeg da[;)]

Back
Topp