Hvilken sofa har dere?

Vi har en Hjellegjerde modul-sofa, sånn som du bygger til etter ønske liksom.. Husker ikke hva modellen heter eller oppsettet for den saks skyld, men er iallefall superfornøyd! Den er fin, slitesterk og knallgod å sitte/ligge i. 
Den er bare 3 år gammel da, men ser fortsatt flunkende ny ut på tross av heftig bruk av to katter, en hund, en liten grisunge og to store soffagriser.. ;P

Vipsis skrev:
Vi har en Hjellegjerde modul-sofa, sånn som du bygger til etter ønske liksom.. Husker ikke hva modellen heter eller oppsettet for den saks skyld, men er iallefall superfornøyd! Den er fin, slitesterk og knallgod å sitte/ligge i. 
Den er bare 3 år gammel da, men ser fortsatt flunkende ny ut på tross av heftig bruk av to katter, en hund, en liten grisunge og to store soffagriser.. ;P

Vi har også hjellegjerde modulsofa, kjeeempe fornøyd!! Vi har i det sterkeste Microfiber-stoffet de har og med to barn og 1 hund går det kjempe bra (hunden får ikke komme i sofaen)

Vi har denne sofaen fra Hjellegjerdet.
Kjøpt på Bohus.
Men vi har byttet ut med treben istedet for stål.

Vi venter på at denne skal komme i løpet av uka

I fargen  Khaki ...

Tyøsland fra Ikea tror jeg den heter. Dem har ikke den lenger, så får ikke lagt ut link.. DRITTSOFA ! Trekkene har blitt ødelagt flere ganger, den har mistet formen, og hele sofaen ser rett og slett lealaus ut.. Den er 2 1/2 år gammel, så gleder meg til skattepengene kommer, da blir det ny sofa ! :) 

Denne! Sinnsykt god å sitte i/sove i... Hehe :-)

Vi har denne sofaen. Karlstad fra IKEA. Jeg er vedig fornøyd med den, særlig siden vi har en liten grisegutt :)

Tror den heter Dover/Dovre fra Bohus.. Gråaktig stoffsofa med 15 løse puter som rygg.. Elsker den!!

Silla_ skrev:
Vi har denne

Kansas hjørne m/divan

Vi har og denne... god å sitte i, god plass og deilig å sove middagshvil på... 

Back
Topp