F
FrkOtilie
Guest
Som tar mascara, uten at det er enmasse igjen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Anni81
Clinique sin! Husker ikke hva den heter, men noe med eye makeup remover :)
ORIGINAL: Alveola*
nå håper jeg ingen hudpleiere her dreper meg, men jeg bruker dermalogica sin precleanse på sminke jeg..[8D]
Den er supereffektiv, men jeg vet ikke om det er så bra for huden rundt øya.. Noen som kan svare meg på det?[:D]
nå håper jeg ingen hudpleiere her dreper meg, men jeg bruker dermalogica sin precleanse på sminke jeg..[8D]
Den er supereffektiv, men jeg vet ikke om det er så bra for huden rundt øya.. Noen som kan svare meg på det?[:D]
ORIGINAL: Elisemoor
Bruker simple sine jeg. Eneste (til nå iallefall) sminkefjerneren som ikke svir
ORIGINAL: forvirretmor
Skal kunne brukes i øyeområdet også den:)
ORIGINAL: forvirretmor
Skal kunne brukes i øyeområdet også den:)
Det er bra. Søstern min som er hudpleier sa at det skulle gå fint. Elsker produktet!!![:D] hadde det svidd, så hadde jeg ikke brukt det[;)]