Hvilken sminkefjerner er BRA?

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
Clinique sin! Husker ikke hva den heter, men noe med eye makeup remover :)

ORIGINAL: Anni81

Clinique sin! Husker ikke hva den heter, men noe med eye makeup remover :)

Hvor selger de den ?

body shop sin og dermalogica sine!

First Price våtservietter for baby. De liker jeg veldig godt!

Bruker simple sine jeg. Eneste (til nå iallefall) sminkefjerneren som ikke svir

nå håper jeg ingen hudpleiere her dreper meg, men jeg bruker dermalogica sin precleanse på sminke jeg..[8D]
Den er supereffektiv, men jeg vet ikke om det er så bra for huden rundt øya.. Noen som kan svare meg på det?[:D]

ORIGINAL: Alveola*

nå håper jeg ingen hudpleiere her dreper meg, men jeg bruker dermalogica sin precleanse på sminke jeg..[8D]
Den er supereffektiv, men jeg vet ikke om det er så bra for huden rundt øya.. Noen som kan svare meg på det?[:D]

Plant-based cleansing oil enriched with Olive & Kukui oils
Melts layers of sebum, sunscreen, waterproof make-up
And environmental pollutants, skin products residual
Turns to milky emulsion when in contact with water
Clears away oil-based debris from skin surface
Helps improve skin softness & smoothness

er jo en rens,jeg har hatt den før,nå bruker jeg en annen fra samme merke. men om det svir under øya,ville jeg brukt demmes sensitive rensegele der. :)

Babyolje! [:D]

Skal kunne brukes i øyeområdet også den:)

jeg bruker et sånnt billig merke som de selger på dagligvare butikken... sånn servieter i en rosa pakke..
synest den er veldig bra [:)]

ORIGINAL: Elisemoor

Bruker simple sine jeg. Eneste (til nå iallefall) sminkefjerneren som ikke svir

Knall gode så blir du ikke typisk sår etter du har vasket litt!

Bruker en ansiktsrens i dusjen jeg, som skummer! Den tar all sminke også mascara uten å svi.

Personlig haaaater jeg den ekle kalde følelsen på øynene også skal man gni i tillegg [:'(][:'(] Tar jo haugevis med øyevipper i slengen.

Mary Kay [:)]
Kan bare ha littegrann på sånn pads og holder den inntil øyelokket i tja.. kanskje 30 sekunder, og fjerner paden, da sitter det aller meste på paden, hender det er litt igjen, og da bare tørker man det forsiktig bort [:)]

Mary Kay sin. Silikonbasert. Den tar omtrent alt i ett sveip. [;)]

Dior sin, uten tvil[:D]

ORIGINAL: forvirretmor

Det er bra. Søstern min som er hudpleier sa at det skulle gå fint. Elsker produktet!!![:D] hadde det svidd, så hadde jeg ikke brukt det[;)]

ORIGINAL: forvirretmor

Det er bra. Søstern min som er hudpleier sa at det skulle gå fint. Elsker produktet!!![:D] hadde det svidd, så hadde jeg ikke brukt det[;)]

bruker alltid den før ultracalming cleanser, men går helt fint for meg å bruke bare precleansen også:)

Back
Topp