Hvilken smarttelefon?

• Trådstarter Trådstarter to*gull!
  • Opprettet Opprettet
T

to*gull!

Guest
Hvilken smarttelefon har du, og er du fornøyd? Har litt lyst på ny telefon, men er usikker på hva jeg i tilfelle skal/bør velge. Synes "alle" har iPhone, men hva med de andre telefonene på markedet, det må vel være andre som er gode også?

-Skal ha uten abonement, hvis det har noen betydning...

Jeg syns det er ille å skulle betale 5000 kr for en mobil, så om jeg skulle kjøpt smarttelefon hadde det blitt HTC One V. Koster rundt 2500 kr, og har fått gode kritikker.

Nå sa min kjære  "neeei" dajeg sa jeg hadde tenkt til å spandere på meg en ny telefon, for han har planer om å kjøpe Iphone til meg i USA. 

Samsung Galaxy S2.

Jeg har hatt både HTC desire HD, og Sony ericsson arc, men samsungen er mye bedre en begge dem iallefall..nå har dem jo fått Samsung Galaxy S3 som er den som kom nylig ut etter S2.

suttelutt skrev:
Samsung Galaxy S2.

Jeg har hatt både HTC desire HD, og Sony ericsson arc, men samsungen er mye bedre en begge dem iallefall..nå har dem jo fått Samsung Galaxy S3 som er den som kom nylig ut etter S2.

Må bare spørre. hva er forskjellen på htc desire hd og samsung galaxy ?
jeg har htc men vurderer samsung galaxy, derfor jeg lurer

Jeg har Samsung Galaxy S2 og vurderer å bytte den ut med S3. Deeet ser ut til at den har absolutt alt man kan ønske seg av en telefon, og den knuser alle andre telefoner på tester.

Back
Topp