Hvilken skostørrelse bruker de nå?

21-22 :) 

22! :-) Å nå bruker han kule svarte Reeboks!!! Med tute på "tunga"!!!! De er sååååå kule!

Min har gått fra str. 21 til 23 på 2 mnd...... Grrrr, arg...det er jammen dyrt dette... :/ Største utgiftsposten her i huset for tiden, hehe :D Det nytter jo ikke med bare ett par heller. Ihvertfall ikke for en gårdsgutt ;) Gore-tex-sko, vanlige sko, sandaler, fjos-sko og støvler...  Viterskoene tenkte jeg å kjøpe litt store, og heller ha en sole i til å begynne med. Kjipt å måtte kjøpe 2-3 vintersko i løpet av en sesong liksom... :( Og så har jeg lyst å drøye det lengst mulig for å få mest mulig riktig størrelse. Men ser at vinterskoene har kommet i butikkene allerde. Og har hørt rykter om at de forsvinner fort, så en bør være tidlig ute?! Hva gjør dere ifht. vintersko??

Anniie, det holder med et par vintersko---believe me! Å kjøpe for store sko vil bare gjøre det enda vanskeligere å gå, spesielt om det er isete, snø o.l. Dem har tykke klær på seg også, så bevegeligheten er jo litt mindre i seg selv.

Ja, jeg har jo ikke lyst å kjøpe for store sko til ham...  Vil jo han skal ha det best mulig! Men det er bare så dumt når føttene hans vokser så fort. Han har jo gått opp 2 str. nå på 2 mnd. Men er det noe ulempe med sole? Den må jo passe med sole i. Men da har han jo litt å gå på når den tas ut tenkte jeg. Er det dumt det? Noen med noen erfaringer på dette?

mariannnilsen skrev:
19-20

Back
Topp