Hvilken sko str er\ var din ettåring?

cathkal

Gift med forumet
Fikk noen sånne sandal sko av en veninne til minsten som er i str 20 og bare lurer om det kan bli for stort til han..de har den i str 18 også[;)]

dytter

Han brukte ecco-sandaler i størrelse 20 og viking-goretex sko i størrelse 21 i fjorsommer/høst. Fylte 1 år i slutten av juni[:)]
Det beste er jo å ha barnet med i butikken og be om hjelp. De skal vel ha ca 1-1 1/2 cm å gå på hvis eg ikke husker feil[;)]

Svarte litt kjapt, hoppet over det at du skulle få de av vennine. Men evt kan du gå innom butikk og prøve selvom du ikke skal kjøpe, bare for å se hvilken størrelse som passer best[;)]

Første sko (sommer sko ) som jeg kjøpte på ettårsdagen hans var i str 19,

nå er han 19 mnd og bruker str 25..
Så kan jo hende at str 20 passer på sen sommeren? Og at du kjøper str 18 til starten av sommeren?
Dems føtter vokser så sinnsykt fort etter min erfaring..[;)]

oliver hadde sandaler i str 19 i fjor sommer. Da var han litt over ett år. De var riktignok litt for store men også litt store i strlsen. Så en riktig str 19 hadde nok vært akkurat passe. Han brukte 19-20 i sko.

Nå på vinteren bruker han 21 i vintersko slik at han får plass til tykke sokker og lester. Men i andre sko bruker han 19 og 20.
Han er 17mnd.

Det er vel bare å prøve om de passer tenker jeg...
Gutten min brukte str 21 ved 1 år ca og lillejenta bruker nå str 20.
Og som skoselgeren sa: størrelsene er ofte veldig forskjellig når det kommer til så små sko.......

Min jente er 15 mnd, og hun hadde strl 19 i vinterskoene sine nå, og dem begynner og bli veldig trange, så regner med det blir 20/21 eller noe nå. 

Brukte ikke sko da ho var ett år.. ville vente en god stund etter det med stive sko gitt[:)]
Men bruker str 21 ved 16mnd.

Hun brukte str. 17 når hun var rundt året [:)]

Når hun var året, da brukte hun rundt 19/20, nå er hun 19 måneder og bruker 22 i sko[;)]

Når mini her var rundt året brukte hun 20/21 i sko (kom seff ann på skoene)
Og nå når hun er 18 mnd så bruker hun 23

Når Melissa var 1år brukte hun str 20. Nå er hun 17mnd og bruker str 21

jenta vår bruker str 19 i sandaler nå, som hun har som innesko.. og str 20 i vinterskoene.. hun er 13,5 mnd gammel [:)]

gutten min er 16 mnd og kjøpte nettopp nye sko til han i str23. har brukt str 21 til nå. De var en smule små nå kan du si... og jeg syns de nye er bittelitt store, men vi målte med sålen, og de skal være passe... Jeg tror nok ikke du bør satse på str 18

Back
Topp