Hvilken sko størrelse?

*endeligguttemamma*

Forelsket i forumet
Hvilken skostørrelse bruker de søte små nå?

Sander bruker str 24, synes det er ekstremt stort jeg[8|]

Og når foten nesten er like brei som lang, så er det jammen ikke lett å finne sko[8D]

her bruker vi 20-21 ennå... hun har ikke så store føtter

21-22 bruker chr

even bruke str 23 men må snart gå opp te str 24
han har lange tynne føtter[8D]

Bruker også 24 i  "småsko", her er ikke foten tykk, men derimot lang og smal, så vi måtte gå ned en størrelse i støvler, han svømte i de, så får vi heller kjøpe nye om en liten stund... i vintersko (men det var ecco da, kanskje de er ekstra små), måtte han ha 26 på slutten, men de var det god margin i da, så man kan jo håpe at de føttene tar en vokssepause snart, og vi kan bruke de i begynnelsen på neste vintersesong...[8D]

Har nettopp kjøpt nye. Str. 23-24 her i huset. Er jo lidt forskjell på de forskjellig sko-merkene...

22-23.. Vårskoa som jeg kjøpte nettopp er det 23 i.. [:)]

Måtte le litt da jeg så spm, for som flere sikkert vet så har Mina utrolig små føtter. Små bolleføtter sier jeg da[8D] 

Skoene hun har "sånn type første sko" så har hun str 18 og de er ganske store[8|]. Helt utrolig at hun har så små føtter. Jeg er på leting etter sandaler til henne uten åpen front, men det finner jeg ikke til henne. De begynner på større. Så vil jeg ikke ha sånn veldig pensko, men mere bruks sandaler..

Blir så oppgitt. Jeg hadde gledet meg til å kjøpe sko til henne, men er ikke noe gøy for jeg finner ikke en dritt[:'(] Men neste år kommer hun vel til å ha gangen full, for da må jeg ta igjen[8D]

Ho har 21 i skoene ho fikk til bursdagen og som brukes enda, 21 i støvler og vintersko, men måtte ha 23 i Crocs-look-alike [;)]

Det varierer litt, men hun bruker opp til 23

hr har vi begynt å bruke 21.............. 20 går til nød i sandaler.. som er åpne på tuppen... men 21 er nok den rette str hennes.. :)

Solveig har 22 i vanlige sko + vintersko, og 23 i støvler

Her er det litt forskjellig.
Noen passer i str 22 noen i 23 og har ett par i 24 som sitter bra også!

Her bruker vi strl 21 på noen, og 22 på noen

Marcus bruker 23 nå, kjøpte sko te han i 24 for at han skal ha dem en stund.

bruker 23 men må snart begynne å bruke 24[:)]

Jeg kjøpte nettopp joggesko til Thea i str 22. Vet ikke hva som er mest normalt jeg

Jørgen bruker 22-23[:D]

Back
Topp