R Rebecca85 Forumet er livet VIP 14 Mai 2012 #21 Tja..tenker at det er greit med noe enkelt jeg da som ikke stjeler oppmerksomheten så ikke den første men de andre var ganske så fine..
Tja..tenker at det er greit med noe enkelt jeg da som ikke stjeler oppmerksomheten så ikke den første men de andre var ganske så fine..
P Pucca Elsker forumet 14 Mai 2012 #22 Rebecca85 skrev: Tja..tenker at det er greit med noe enkelt jeg da som ikke stjeler oppmerksomheten så ikke den første men de andre var ganske så fine.. Omtrent dette skulle jeg også skrive...
Rebecca85 skrev: Tja..tenker at det er greit med noe enkelt jeg da som ikke stjeler oppmerksomheten så ikke den første men de andre var ganske så fine.. Omtrent dette skulle jeg også skrive...
Klarte ikke finne på noe nytt... Glad i forumet 14 Mai 2012 #23 Nr 2 var kjempefin, men er som deg redd den kan bli litt mørk, så tror jeg ville gått for nr 4, evt nr 3.
Nr 2 var kjempefin, men er som deg redd den kan bli litt mørk, så tror jeg ville gått for nr 4, evt nr 3.