Hvilken skal jeg velge?

Februar-mamma2017

Flørter med forumet
Jeg har helt frem til nå vært helt klar på at jeg skal ha emmaljunga mondial duo White letherette vogn da jeg syns denne er helt fantastisk nydelig, men når har en liten spire av tvil slått rot da jeg har fått høre at den blir veldig fort skitten og at skinnet faktisk gulner over tid.. skitt kan ho vaskes bort men hva med det som gulner? Vil jo ikke at vognen skal bli stygg/ødelagt.. Har også sett litt på mondial deluxe lounge grey men det er den helhvite som står mitt hjerte nermest

Noen som har erfaring med mondial duo White letherette? Eller bør jeg gå for den grå? :)

Jeg har hatt både black og white, og ja den gulner :( men dette kan du forhindre med hyppig vask så om du virlelig vil ha vogna hadde jeg gått for den :) jeg har pr.nå en limited edition black leather og den er mye lettere å holde ren :p

ellerså må du bruke skinn produkter, eks elefantfett. Usikker om det tar farge, men det vil jeg tro.

Mannen er detailer (bilpleie) og han har fått gråe seter hvite igjen med bilpleie produkter og elefantfett :)
Ja jeg vet det og jeg kommer også til å være veldig nøye :) men det er jo ikke ekte skinn I den vogna, så det bør vel ikke behandles likt som skinn? :)

Back
Topp