Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~Fruen~
Sony ericsson har mange kjempefine mobiler. JEg har en z710i flipptelefon. Men de har sånn skyve telefon som den førsten du listet opp her. Gå inn på sony ericsson sin hjemmeside å se...........
Anbefaler heller det enn LG iallefall
ORIGINAL: ~Fruen~
hehe ja du får være på leiting.
Jeg kjøpte den jeg har pga jeg heller ikke var intr i musikktelefon. Men se på hjemmesiden du og søk opp etter dine kriterier så ser du hva de har.
Du får sitte og surfe litt og se om du finner en kuuuul tlf.
ORIGINAL: papayamammaen
Ja, den nr 2 er faktisk på linje med pradaen, bare billigere og noen funksjoner som har blitt bedre. Lurer på om jeg går for denne, for den har visst nesten speil på skjermen den også, og så koster den ca 500 kroner mere, og da er den sikkert litt bedre enn nr 1 [8D][:D]
ORIGINAL: Skrållan
Heeeeelt enig ang pris! [:D] Man trenger strengt talt ikke å bruke mer enn 2000 på en mobil! [:)]
Sambo har bestilt seg en ny mobil nå, kosta litt over 2000 kr. Det er sånn touch, open source-mobil. Men så har han funnet ut at batteriet på den ikke holder lengre enn 12 timer, og det er mer som ikke fungerer optimalt. Så nå vil han ha ENDA en mobil, som sikkert ikke koster under 2000 kr... mannfolk! [>:]
ORIGINAL: papayamammaen
hehehe, fint skal det være, selv om halve ræva er bar som vi sier der jeg kommer fra! [:D]
Jeg vurderte forresten denne:
Helt rå! [:D]
ORIGINAL: Skrållan
Nice råååååååsa!! [:D][:D] det er litt stas å være skikkelig jentete med rosa mobil! [:)][:D]