Hvilken skal jeg velge? (mobil)

papayamammaen

Forumet er livet
LGKE970 SHINE: ---------------------------------- LGKF600:
---------------------

Eller har dere en annen telefon som dere anbefaler syykt mye? Jeg vil ikke ha Nokia og vi ha en fin en![:D]

Sony ericsson har mange kjempefine mobiler. JEg har en z710i flipptelefon. Men de har sånn skyve telefon som den førsten du listet opp her. Gå inn på sony ericsson sin hjemmeside å se...........
Anbefaler heller det enn LG iallefall

ORIGINAL: ~Fruen~

Sony ericsson har mange kjempefine mobiler. JEg har en z710i flipptelefon. Men de har sånn skyve telefon som den førsten du listet opp her. Gå inn på sony ericsson sin hjemmeside å se...........
Anbefaler heller det enn LG iallefall

Njaa.. ser på en test at den har "labert kamera", og jeg trenger et litt bedre ett til å ta babybilder til slekta som bor langt unna [:D] Og så er jeg mere på sånn dra-opp enn flip, er redd for ei frøken eller to med sterke never [:o][:)]

Skrållan: Nr 1 har jo speil på skjermen, hallååååå! [8D][:D][:D]

ja er ikke beste kameraet på mitt, men de har flere med bra kamera også.....er noen år siden jeg kjøpte min nemlig[;)]
Jeg har ikke hørt noe mye bra om LG nemlig, derfor jeg anbefaler deg å se på f.eks sony da de som regel kommer ganske bra ut

Nei, jeg vet, kjenner ikke så mye til LG jeg heller, men de er veldig fine og nå vil jeg jaggu ha en fin telefon! Jeg synes ikke SE alltid er så flotte å se på, og så er jeg ikke interessert i en musikktelefon, som de ofte profilerer seg som, så da.. Jeg har hatt en samsung i tre år nå, så jeg er vant til litt rare løsninger på noen ting, og da tenker jeg at LG sikkert ikke er mye verre. De har visst bedra brukervennligheten en del i det siste har jeg hørt.
Den første der er stilig og fin med stål og speil og jeg kjenner ei som har den, men den andre er litt kul med to skjermer der den ene er berøringsfølsom og brukes i steden for knapper, det er jo TØFT, men den er visst svak på nyttefunksjoner og e-post. Og så har den jo ikke speeeil [8D]

hehe ja du får være på leiting.
Jeg kjøpte den jeg har pga jeg heller ikke var intr i musikktelefon. Men se på hjemmesiden du og søk opp etter dine kriterier så ser du hva de har.

Du får sitte og surfe litt og se om du finner en kuuuul tlf.

ORIGINAL: ~Fruen~

hehe ja du får være på leiting.
Jeg kjøpte den jeg har pga jeg heller ikke var intr i musikktelefon. Men se på hjemmesiden du og søk opp etter dine kriterier så ser du hva de har.

Du får sitte og surfe litt og se om du finner en kuuuul tlf.

Jepp, du kan tro jeg har surfa. [:D] Er kjøpeklar nå, og vil ha en som ikke alle andre har. Har blitt jålete på mine gamle dager [8D][:D]

Ja, den nr 2 er faktisk på linje med pradaen, bare billigere og noen funksjoner som har blitt bedre. Lurer på om jeg går for denne, for den har visst nesten speil på skjermen den også, og så koster den ca 500 kroner mere, og da er den sikkert litt bedre enn nr 1 [8D][:D]

Skulle godt hatt Pradaen, men så mye penger synes ikke gubben en trenger å bruke på en mobil. Ikke at det har noe å si da, men et par tusen holder vel strengt tatt for meg også [8D][:D]

Touchen skal funke ja, har ikke lest noe annet i testene [:D]

ORIGINAL: papayamammaen

Ja, den nr 2 er faktisk på linje med pradaen, bare billigere og noen funksjoner som har blitt bedre. Lurer på om jeg går for denne, for den har visst nesten speil på skjermen den også, og så koster den ca 500 kroner mere, og da er den sikkert litt bedre enn nr 1 [8D][:D]

smart resonert - gå for den du[:)]

ORIGINAL: Skrållan

Heeeeelt enig ang pris! [:D] Man trenger strengt talt ikke å bruke mer enn 2000 på en mobil! [:)]

Sambo har bestilt seg en ny mobil nå, kosta litt over 2000 kr. Det er sånn touch, open source-mobil. Men så har han funnet ut at batteriet på den ikke holder lengre enn 12 timer, og det er mer som ikke fungerer optimalt. Så nå vil han ha ENDA en mobil, som sikkert ikke koster under 2000 kr... mannfolk! [>:]

hehehe! Skulle funnet det ut litt før kanskje? Og jøsses, et batteri som ikke holder mer enn 12 timer høres skikkelig dårlig ut - hva er galt?

Looney, ja ikke sant? Tenk tall, det funker oftest svært bra! Hilsen ingeniøren [8D][:D]

hehehe, fint skal det være, selv om halve ræva er bar som vi sier der jeg kommer fra! [:D]

Jeg vurderte forresten denne:

Helt rå! [:D]

ORIGINAL: papayamammaen

hehehe, fint skal det være, selv om halve ræva er bar som vi sier der jeg kommer fra! [:D]

Jeg vurderte forresten denne:

Helt rå! [:D]

Hadde nesten den før, men i rød. Kjip meny og generellt kjip telefon -men kuul å se på. betalte 4600,- for den for ett år siden og døde i våres[&:][&:][&:]

Ja, knall jentete, men jeg gikk bort fra den etter å ha lest litt. Og glad for det etter det du sier, Looney. Den koster forresten ca 2500 nå. [:)]

Da ble det den lille sorte gitt! Sammen med Ugler i Mosen til frøkna, må jo bli bra dette her [:D]

ORIGINAL: Skrållan

Nice råååååååsa!! [:D][:D] det er litt stas å være skikkelig jentete med rosa mobil! [:)][:D]

Jeg har og rååååååååååååååsa tlf, og er en veldig "ikke-rosa" jente. Kjøpte første og beste de hadde på expert fordi jeg ikke kan leve uten tlf, og min forrige døde en brått og uventet død.....

Ja, jeg lurte på om jeg skulle kjøpe begge, fant en fra 2006 og en helt ny, men jeg tok bare den eldste. Må ha litt å gå på. Vurderer å drøye den til jul, eller kanskje bruke den som adventskalendergave på julaften [:)]

Hun her er helt galt etter ugler i mosen hun også, folk som ikke er innvidd må jo tro hun er gal som går rundt og snakker om at elgen har bæsja! Eller måsen [:D][:D][:D]

hehehe! Ja, de er herlig disse små! Hun her sang i æsjebæsj i søvne her en gang [:D] Til vanlig er det æsjebæsj æææælllgen har bæsja! [:D]

Back
Topp