Hvilken sjokolade er du?

Det er jo kjempegodt...
må prøve jeg også

Blei kvikklunsj eg siden eg elske å gå turer og slikt[:D][:D] Rekna me d i groen....

Men foretrekke rød stratos nam nam[:D][:D][:D]

Jeg ble stratos! Det spiser jeg aldri.[:D] Liker melkesjokolade, Kvikk lunsj og Smash.

Åååå, nå fikk jeg lyst på godis![&:]

Jeg ble smarties [;)]

SmartiesDu er en fargerik person, som kan være ganske hard til tider. Heldigvis vet de fleste at du er myk på innsiden. Ellers er du leken, og likt av mange.

Jeg fikk twist. Hihi! Godt det [:D]

Du har mange forskjellige sider, noen ganger kan du være myk, som Nougat, mens andre ganger er du hard, som en toffee:)

23.61% har falt innenfor denne kategorien.

ORIGINAL: kiwee

Jeg ble smarties [;)]

SmartiesDu er en fargerik person, som kan være ganske hard til tider. Heldigvis vet de fleste at du er myk på innsiden. Ellers er du leken, og likt av mange.

Jeg er Smarties [:D]

Kvikklunsj[:)] Sikkert siden jeg liker å gå tur ja[:)]

Kvikk lunch ble jeg gitt [:D][:D]

Du er en fargerik person, som kan være ganske hard til tider. Heldigvis vet de fleste at du er myk på innsiden. Ellers er du leken, og likt av mange.
21.70% har falt innenfor denne kategorien

SMARTIES!!! ble jeg. hehe. hadde jeg aldri trodd.[8D]

Kvikk LunsjDu er turgåeren, så du er vant til å dele. Alle liker deg, og det har de gjort helt siden du ble født:)
33.85% har falt innenfor denne kategorien.

jaja, trodde ikke jeg var så glad i å gå turer men men..er ikke så glad i den sjokkisen men..

Ble kvikk lunsj......
Liker best Daim eller center jeg da.....

signerer denne.
ORIGINAL: papayamamma

Jeg fikk twist. Hihi! Godt det [:D]

Du har mange forskjellige sider, noen ganger kan du være myk, som Nougat, mens andre ganger er du hard, som en toffee:)

23.61% har falt innenfor denne kategorien.

haha, jeg er KVIKK LUNSJ!!!!

Back
Topp