Hvilken sinksalve bruker dere

Frumus.

Gift med forumet
og er dere fornøyd med den.
Jeg har brukt unik sin, men det ser ut som om hun blir røderer med den enn uten.
Hvilken typee anbefaler dere å bruke

jeg bruker kun inotyol for såre stumper...

Baby sebamed stellesalve [;)] er kjempe fin. Jeg bruker også en salve fra Gran Canaria/ Mallorca, Balsamo Bebe. Kjempe fin altså [;)][;)]

Jeg bruker bare baby olje på sår stump ( babyline sin) , var helsesøster som gav meg ideen. Synes det funker 10 ganger bedre enn sinksalve [;)]

ORIGINAL: witchofthenorth

Jeg bruker bare baby olje på sår stump ( babyline sin) , var helsesøster som gav meg ideen. Synes det funker 10 ganger bedre enn sinksalve [;)]

Bruker og denne, ellers har jeg natusan sin sinksalve i tillegg.

har faktisk aldri hatt bruk for salve, men har kjøpt inn natusan sin Zink-salve

Ja, virker kanskje litt rart, hadde aldri tenkt på det selv hvis ikke hs hadde sagt det. Men det funker altså[:)]

Jeg pleier alltid å la Sarah luft tørke jeg da, hun er så søt der hun ligger og spreller [:D]

ORIGINAL: Je@nette

Baby sebamed stellesalve [;)] er kjempe fin. Jeg bruker også en salve fra Gran Canaria/ Mallorca, Balsamo Bebe. Kjempe fin altså [;)][;)]

den bruker vi også.. veldig fornøyd, har aldri vært sår...

ORIGINAL: chantonet

babyline sin

steikandes bra !

Bruker ikke.. Har ingen stående heller,burde kanskje det hvis hun skulle bli sår en dag...men har hørt masse positivt om babyline sine salver..

Har Weleda sin, men nesten aldri brukt den.
Den er god!

bruker natusan sin-funker som den skal[;)]

ORIGINAL: litlå

jeg bruker kun inotyol for såre stumper...

sign[:D]

hvor får jeg kjøpt babyline og inotyol?

ORIGINAL: Frumus.

hvor får jeg kjøpt babyline og inotyol?

Babyline produktene selges i barneutstyrs forretninger og på noen apotek. Har masse i den serien og er absolutt å anbefale[:)]

Hanne har ikke hatt behov for salve ennå, men til guttungen brukte jeg vel natusan, så vidt jeg husker[8|]

Akkurat nå bruker jeg natusan,men skal kjøpe aloe vera og bruke.Brukte det til begge jenene,og det funka kjempe bra.Brukte da en aloe vera som jeg kjøpte på helsekost som var 99% ren

Back
Topp