Hvilken sider leser dere på?

Lillemy.

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Sensommerbarna 2019
For informasjon om graviditet,kosthold eller rett og slett opplysninger?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har lest på matportalen, om kostholdsråd for gravide. Men den er tydeligvis ikke oppdatert for hvor enn jeg leser her inne er det et nytt "forbud" for noe helt annet.. Om det er noen som selv bare synes det er logisk at det er farlig, som viderefører sine egne meninger, eller om det faktisk er helsepersonell som har gitt råd, vet jeg jo ikke, men det blir litt for mye å forholde seg til og huske på av og til. Så jeg satser på at det som står på matportalen er tilrekkelig!! :)

For andre generelle opplysninger om graviditet leser jeg som regel på babyverden, eller det som dukker opp når jeg googler det :p
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Jeg tenker ikke så mye over det. Jeg holder meg unna drt jeg vet ikke er bra som spekeskinke og bløte oster og da har jeg lest på matportalen eller så spør jeg et familiemedlem som er profilert kokk :)

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Leser ikke sånne sider..Etter 4 svangerskap så styrer jeg selv:) Var bare ved første jeg gjorde d ,for da var jeg usikker på alt..Nå spiser jeg d jeg har lyst på..Henger meg ikke opp i alt styret som står på nett..Er så mye rart som står..

Røkt mat, rå mat, kunstige søtningsstoffer og kattedoen holder jeg meg langt unna. Men sånn ellers er det vel sunn fornuft som råder her i hus. Alle vet jo at man ikke skal røyke/snuse og drikke alkohol også :)

♡ mamma' til Emilie og lille julegaven vår ♡

Røkt mat, rå mat, kunstige søtningsstoffer og kattedoen holder jeg meg langt unna. Men sånn ellers er det vel sunn fornuft som råder her i hus. Alle vet jo at man ikke skal røyke/snuse og drikke alkohol også :)

♡ mamma' til Emilie og lille julegaven vår ♡

Enig med du:)

❤️ Termin desember-14 ❤️

Taster fra appen:)

Sant nok om man skal lese informasjon ang mat overalt så blir man råd vill for det står forskjellig over alt..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp