Hvilken shampoo/balsam bruker du?

Frøken Ustrøken

Gift med forumet
Håret mitt blir veldig fort fett for tiden, føler jeg kan vaske det hver dag...(Gjør ikke det altså, men kunne like gjerne gjort det):confused: Hvilke produkter bruker dere under graviditeten? Noen produkter inneholder jo også stoffer man skal være forsiktig med under en graviditet, men jeg synes det er veldig vanskelig å finne produkter det ikke står "sulfate" på:p Er jeg for hysterisk, tro?;)

Bruker dermica daily. Brukt den i et år nå og har ikke tenkt å bytte.. veldig fornøyd og den er uten parabener så den er god for kroppen min også :-)

Syns ikke du skal føle deg hysterisk.. kjemiske stoffer er farlig og mange kan redusere veksten til den lille.. så det står sulfate på den jeg bruker å... tror det er værre med overdreven bruk av sminke og hårstylingprodukter. Også spiser jeg økologisk i den grad det er mulig :-) jeg ER hysterisk på kjemiske stoffer men det er ikke alt man kan holde seg unna desverre.. :-(

Sunsilk bruker jeg, gravid eller ikke:)

Sleit veldig med hodebunnen forrige gang jeg var gravid. Etter fødselen var det sår og skorper i hele hodebunnen + mistet masse hår. Prøvde gubben sin head and shoulders, og alt blei bedre på kort tid. Har sverget til den siden.

Så bra!;) Var bare ei venninne av meg som nevnte på enkelte stoffer man skulle være forsiktig med (ho er også frisør):) Men mulig det gjaldt andre produkter enn shampoo/balsam, jeg spurte i forbindelse med hårfarging;)

Du kan gjør alt som før, Farging/ bleiking/ permanent vask håret med det du ønsker det er ingenting som trekker inn eller skader fosteret men det kan hende ikke fergen dekker som den skal når en går gravid, men ikke farlig

Bruke Joico Volume :P

Vedlegg

• bodyluxe-fam.png
    bodyluxe-fam.png
    274,4 KB · Visninger: 16
Håret mitt blir veldig fort fett for tiden, føler jeg kan vaske det hver dag...(Gjør ikke det altså, men kunne like gjerne gjort det):confused: Hvilke produkter bruker dere under graviditeten? Noen produkter inneholder jo også stoffer man skal være forsiktig med under en graviditet, men jeg synes det er veldig vanskelig å finne produkter det ikke står "sulfate" på:p Er jeg for hysterisk, tro?;)
Hei. Er frisør og greit å tenke litt på kjemiske stoffer men trur ikke di skal beskymre deg så mye når det kommer til shampoo. Når det kommer til at du føler du får fett hår burde du velge en shampoo med litt mindre pleiestoffer. Er det veldig mye fuktighet i sjampoen og du kanskje ikke trenger det eller føler sånn som du gjør vil det bli fortere fett. Velg en shampoo som er for fet hodebunn eller volum shampoo da denne inneholder mindre fuktighet balsam kan være greit å ha for å få litt pleie men bare i spissene så ungå hodebunnen med den. Gjør du det så trur jeg det skal gå greit

Kjøpte Sunsilk på Kiwi for første gang igår, vasket det på kvelden og idag er håret mitt sååå mykt og glatt :) Hvem skulle tro det? Et pluss at flasken koster under 50-lappen også da :)

Bruker de naturlige produktene fra the bodyshop...

Back
Topp