Hvilken shake-kur er best?

Twine

Forelsket i forumet
Når jula og nyttår er over, skal jeg NED i vekt. Nok er nok.
Da blir det hardkjør med shake-kur, bedre kosthold og fysisk aktivitet.
Så da spør jeg dere; Hva slags erfaringer har dere med shakes? Hvilke var best? Funket best og smakte best?
Ikke si nutrilett, for det smaker piss, så den gidder jeg ikke bruke, hehe :D

Jeg har smakt alle omtrent, og synes de smaker like dritt alle sammen... [;)]

Får si som pappa sier; man blir slank uansett hva slags pulver man drikker, prøv vaskepulver.. [:D][8D]

Jeg bruker Herbalife, men ikke for å gå ned i vekt (har slitt i 13 år med å gå opp de 14 kg jeg endelig har fått). Jeg bruker Herbalife som "frokost" om morgenen fordi jeg ikke klarer å få i meg fast føde med en gang jeg har våknet. Synes den smaker friskt og den fås i flere smaker. Personlig liker jeg jordbær best og blander i appelsinjuice. Kan også blandes i melk.

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

om du allikavel klarer å ha ett bra kosthold og holder deg i fysisk aktivitet så trenger du jo ikke shaker..

Det vet jeg. Men skal begynne med shakene. Om jeg ikke ser fremgangen kjapt, så gir jeg lett opp.

ORIGINAL: Twine

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

om du allikavel klarer å ha ett bra kosthold og holder deg i fysisk aktivitet så trenger du jo ikke shaker..

Det vet jeg. Men skal begynne med shakene. Om jeg ikke ser fremgangen kjapt, så gir jeg lett opp.

Akkurat sånn er jeg og... Skal følge med litt på denne tråden her, for jeg vil også ned nå... Er så LEI av å se på denne stygge kroppen som jeg absolutt ikke føler meg vel i...

Hmm når jeg var hos tanta mi i jula så viste hun meg shakene sine, de var vistnok ganske gode + at du fikk med sånne tabletter som fjernet litt av sukkersuget! Men husker jo selvfølgelig ikke hva de heter da

xtravaganza sin shake!! det er et dyrt opplegg, men det funker!
Jeg gikk ned 19 kilo på 8 uker for 6 mnd siden, og har holdt vekta siden..
Har noen kilo igjen, så etter jul er det i gang med shaking igjen[:)]

Jeg bruker herballife sin vanilje.. Blander den med eplejuice, og det smaker som eplekake.
Men jeg har bare erstatten den med frokost da.. for å spare tid. Ikke testet i forbindelese med slanking.

Kjøp vanlig proteinpulver, og bruk det, eg drikker tre proteinshaker om dagen, en til frokost med havregryn i, en etter trening,
om eg har trent, og en som mellommåltid i løpet av dagen.
kroppen trenger proteiner når du skal ned i vekt for at du skal klare å holde muskelmassen oppe, ellers kommer du til å bli slapp i kroppen.

Nå har jeg ikke prøvd den, men driver å vurderer å prøve den GO123 greia... Men usikker...[8D]

Men det opplegget som heter "spis-deg-slank" skal visst også være veldig effektivt.. Ei venninne av brodern har brukt det nå i et par mnd og hun har gått ned 20 kg..[:)]

Du bør forresten ikke bytte ut mer en max et måltid med shake, kroppen setter igang forbrenninga bare man begynner å tygge[;)]
Spis sunt, og hold deg i bevegelse, og få i deg nok proteiner! Går du på en kur med kun shake og grønt, så går du selvfølgelig ned i vekt, men du mister muskelmasse også, da blir kroppen slapp, og forbrenninga vil stoppe etterhvert,

Gå på en streng diett hele uka spis nok kylling,fisk og kjøtt, også har du en spise dag i uka hvor du dytter i deg alt du kan av hva som helst,
da lurer du kroppen, og forbrenninga vil være på topp! en gang eller to i året stiller eg i Body Fitness, da går eg ned til ca 5-6% kroppsfett og 15-20 kg på
12 uker[;)] Da er det sånn som eg skrev over eg spiser.
Sier ikke at du skal gå ned så mye som eg gjør når eg stiller, for det er kun for den ene dagen, men dietten som kropssbyggere og fitness utøvere¨
lever etter både off og on season, er det beste for kroppen[:)]

Back
Topp