Hvilken serier ser dere på?

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Jaa, nå når jeg er sjukemeldt må jeg ha noe og gjøre.. Kunne gjort husarbeidet,meen.. :b Jeg ser på Simpsons, privat praksis, gøy på landet, family guy, american dad, futurama.. (mye tegnefilm a gitt:p) Ooog How I met Your mother, big bang theory, cougar town, Christine.. Hmm.. Hva ser dere på? (Tlf min nekter og lage avsnitt, så sorry for rotete innlegg fra meg!)

Å, jeg ELSKER serier!! Jeg ser One tree hill (selv om det er ferdig), Frustrerte fruer, Greys Anatomy, LOST, Prison Break, private praksis. Jeg ser egentlig like mye film, når jeg tenker meg om :P Da kan jeg se ALT av jentefilmer, morsomme som triste :P

Jeg syntes jeg ser på mindre og mindre faste ting på tv jeg...
Men siden jeg jobber så nærme hjemme så pleier jeg å stikke litt før 4 og rekke home and away.. .hihi.. det har jeg sett på helt siden barneskolen.. da gikk det på tv3...

Ellers liker jeg "alt for norge", asbjørn brekke ( men mye har blitt litt i seneste laget for meg nå som jeg helst sover døgnet rundt), millionær i forkledning, åndenes makt..privat praksis og grays og så blir det gjerne til at man slår ihjel litt tid med gamle ting som alle elsker raymond eller kongen av queens hvis det sendes...

Oh! Jeg elsker serier! Greys, Scandal, Gossip Girl, Jersey Shore (my guilty pleasure.. :p), Game of Thrones og Suits! Skal begynne å se Homeland nå..

jeg og liker godt serier, men ser egentlig veldig få. men ser "Hart of Dixie" kjempe koselig:) ser på nett så da går det litt fortere:p

Back
Topp