Hvilken seng til babyen?

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hvilken seng har du til din lille prins eller prinsesse? Fornøyd med den? Bilde?? :)

Har fått flexicriben i posten nå, så skal få henta den snart :)

Har Stokke seng. No er "babyen" 2,5 år, og senga har blitt utvida til juniorseng:)
Er veldig fornøyd med den, og hadde god råd da me kjøpte den. Hadde me kjøpt ny seng no, hadde det ikkje blitt den;)

Har ikke seng bruker dobbel sengen men han er fire mnd nå og snur seg ikke så mye enda....

BabyBay inntil vår.
Sprinkel fra IKEA når han skal på eget rom og så arver han vel eldste sin IKEA juniorseng etter det

ImageUploadedByBV Forum1428763727.385218.jpg
Ikke det beste bildet (fra pvervåkningskameraet på rommet) men kjøpte denne senga brukt. Fra IKEA. Malte den lilla før hun ble født.

IKEA sengene er faktisk testet til å være tryggere enn Stokke, sånn btw. Så pris har ikke nødvendigvis noe å si for kvalitet og sikkerhet.

Har han i Leandervuggen nå, men snart er det over i sprinkelsengen fra Troll :)

ImageUploadedByBV Forum1428770508.074504.jpg

ImageUploadedByBV Forum1428770541.869182.jpg

ImageUploadedByBV Forum1428770570.949187.jpg

Har Troll Bedside crib. Kunne ikke vært mer fornøyd, og sier til alle at dette er det beste kjøpet vi har gjort!
Nå er hun 7 mnd og snart for stor, og så snart hun begynner å sette seg opp helt selv så my hun ha en dypere en, og da er det Sebra Kili :)

Troll Bedsidecrib fra nyfødt, kjempefornøyd! :) Storesøster lå så rolig at hun kunne sove der til hun var nesten året. Var heldig og fikk kjøpe en Stokke Sleepi av en kollega (hun ville gi den til meg, men jeg insisterte på å betale for den), som storesøster har nå. Lillebror på to måneder har bedsidecriben, håper han også kan bruke den en god stund. :)

Har troll sprinkelseng og Chicco next 2 me :)

Har ikea hensvik og er veldig fornøyd :-)

Jeg skal låne vugge av stesøstra mi og så har jeg en helt vanlig enkel sprinkelseng fra ikea. Den skal i bruk til det fjerde barnet og er nå malt hvit :)

Har en flexicrib jeg vant her i januar, som jeg jobber med å få en fin plass til før juli:) Også en sprinkelseng

Back
Topp