*høstmamma*
Elsker forumet
Hva har dere valgt? Er på leting om dagene og finner ingentingen[&:] Hva har du til ditt barn? Og hvor har du kjøpt den?[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Melody
Vi skal kjøpe Hemnes dagseng fra IKEA. Veldig praktisk med skuffer og ekstraseng til overnattingsgjester, og veldig søt [:)] Kjøper en sånn sengehest i tillegg sånn at hun ikke faller ut. Men foreløpig er det sprinkelseng, og det blir det nok så lenge som mulig.
ORIGINAL: *lilla gumman*
Snuppa har denne sengen og vi er kjempefornøyde! Det er en juniorseng, altså 160*75 cm. De blir tidsnok store og ønsker seg en ny stor seng. Denne passet både rommet hennes og helt ærlig synes jeg senga er helt utrolig søt!
Kjøpte denne fra BabyDan. Den ene siden kan skyves helt ned slik at senga kan brukes uten side også. Så er det også lett å rengjøre senga, støvsuging under går som en lek når det ikke er skuffer og slike ting i veien. Dette var viktig for oss siden snuppa er plaget med forkjølelseastma. Må holde rommet hennes noelunde støvfritt.
ORIGINAL: *lilla gumman*
ORIGINAL: okt.mamma!!
Oi så utrolig søt[:)] Fikk en ny favoritt jeg nå[:)] Husker du hva du betalte for den? Og hva sengen heter?
Ja, ikke sant den er søt!
Sengen kostet 1799 kr og så kjøpte jeg også madrassen og overmadrassen fra babyDan også. Alt i alt kom det på rundt 3000 kr. Men det er den verdt, helt fantastisk madrass - som har et lag med ull helt øverst og er antibakteriell.
Sengen heter Helene og finnes i 3 forskjellige farger.
har en sli vi. Enkel og grei fra ikea. Synes hun er for liten til en svææær seng[:D] greit med en mellomting[:)]