• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Hvilken seng skal dere ha?

Ponyta

Elsker forumet
Sprinkelseng? Vugge? Seng til å feste på ved siden av deres seng?
Noe spesielt merke/type? :) nysgjerrig....

Tenkte å kjøpe en takhengt vugge, sånn at vi slipper å ommøblere på rommet vårt. Har sett meg ut en Leander vugge, men ikje kjøpt den enda :)

Vi skal ha sprinkelseng på vårt rom og vugge i stua. Har etter storesøster :)

Sprinkelseng her og vugge i stua! :)

Kunne tenkt meg vogge, men tror det blir sprinkelseng. Har tenkt på en fra IKEA, der man kan ta vekk ene sida slik at det blir ei lita stort-barn-seng :) Har ikke bestemt meg for hvit eller gråbrun. Hvit passer til alt, men har falt litt for gråbrun og...

Tenkte å kjøpe en takhengt vugge, sånn at vi slipper å ommøblere på rommet vårt. Har sett meg ut en Leander vugge, men ikje kjøpt den enda :)

Å,de er fine!
Vi har min sprinkelseng fra jeg var liten,som pappa har laget :)
Og så bruker vi vugge fra mannens side til dagsoving.
Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

I begynnelsen blir det en vugge som jeg og alle mine søsken brukte da vi var små, og begge de jeg har fra før har brukt den, når de vokser ut av den blir det sprinkelseng som vi fikk da vi vikk eldstemann:) små babyer liker seg best der det er litt trangt når de er små:)

Moses babykurv til å begynne med <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Sprinkelseng fra IKEA + hengevugge (http://miyobaby.com/products.html) etter førstemann. Anbefaler hengevuggen på det sterkeste! Brukte den til dagsoving og funka utmerket! Kunne bare legge henne oppi så sovna hun. Ellers var det bare trilletur som funka når det gjaldt dagsoving. Og man kan jo ikke trille tur heeeele tiden! Genial hengevugge! <3

ikea_hermelin_crib.jpg

Har denne etter storebror. Heter Hermelin og er fra IKEA. Kommende storesøster bruker den nå. Bare kjøpt nye madrasser..

Har såååå lyst på Stokke seng, hadde lyst på det sist og.. Men blir nedstemt i heimen! :P

Vi har en ordinær sprinkelseng etter storebror og vugge på stua. Vugga er fra midten av 60-tallet og har blitt brukt av broren min, søskenbarna mine og meg. Vi malte den hvit da Iver ble født. Nydelig!

Skal ha sprinkelseng, fått tips om at vugge er overflødig (?).
Ikke noe spesielt merke, fra IKEA :D

ImageUploadedByBV Forum1359045796.755016.jpg
Ønsker meg ei slik, da vi ikke har så go plass på soverommet :) eller så blir det vell eij vugge :)

Back
Topp