Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har slik seng nå, men kunne tenke oss seng på gulvetVi har en loftseng med skrivebord under
Hun er snart 6 år da..
Men hun gikk rett fra sprinkelseng til vanlige senger da hun var ca 3 år.
Den sengen fra Ikea skal jeg sjekke ut. Den hørtes jo veldig kjekk utEldste har en familiekøye på rommet sitt, og veksler mellom å sove oppe og nede. Kjekt med 120-seng nederst både for lesing på kvelden og besøk. Han er snart 7 år.
Yngste blir 3 år om en måned og gikk rett fra sprinkelseng til voksenseng i vinter. Han har en dagseng fra IKEA, med mulighet for å dra ut til dobbeltseng. Også kjekt om vi får besøk og trenger ekstra sengeplasser. Det er også god oppbevaring under sengen. Det tok litt tid før han ble vant med å ligge der. Vi laget sengehest og bruker den samme tykke sengekanten som han hadde i sprinkelsengen![]()
Hun har høy seng nå med lekeplass under. Men begynner å bli litt lei den. Hun liker best å leke på gulvet ved siden av uansett. Nå gir plassen under senga bare mere plass til lekerVår har sånn halvhøy seng. Praktisk med tanke på at man får oppbevart ting under, men upraktisk med tanke på at jeg ikke orker å klatre opp i senga hans npr vi skal lese eventyr på kvelden, og under er det akkurat for lavt for meg til å sitte. Så funker ikke å ha lesestund der heller. Ellers fornøyd, og gutten elsker å leke under senga![]()