Hvilken selvbruning er best?

Pin-up

Forumet er livet
Jeg har typisk nordisk hud, noe som vil si at jeg ikke akkurat blir brun om sommeren. I år vurderer jeg å prøve selvbruningskrem av noe slag, men jeg er ute etter noe som ikke etterlater huden orange og/eller full av skjolder. Hvilken type vil du anbefale som er grei å bruke på veldig lys hud?

St Moritz (muuulig den hun over her mener også!?! :P )

Får bl.a. kjøpt den på Meny og på Vita :)

Jeg fikk faktisk tipset her inne...og prøvde den...veldig fornøyd! Jeg har også lys hud, og denne kremen er brun, så du ser at du smører den jevnt utover.
Billig også...99 kr :)

Jeg har brukt flere og sett gal ut, men votten fra Commonydes som selges på Vita fungerer fint. Ikke ser jeg gul ut i den og den blir rimelig jevn. Hvite flekker får jeg fikset dagen etter (jeg sparer votten til da for sikkerhets skyld).
Ikke blir jeg stygg på hendene heller (som brukes til å smøre inn).
Jeg jukser på bena. Klarer aldri å bli brun nok der.

St. Tropez sin er veeeldig bra. Jeg brukte skummet før med hanske. Veldig fornøyd:) nå bruker jeg dove sin pga den lukter mindre så ikke mini skal bli helt kvelt:p bruker hanske på den også! Det er alfaomega;)

Sent from my iPhone using BV Forum

St Moritz (muuulig den hun over her mener også!?! :P )

Får bl.a. kjøpt den på Meny og på Vita :)

Jeg fikk faktisk tipset her inne...og prøvde den...veldig fornøyd! Jeg har også lys hud, og denne kremen er brun, så du ser at du smører den jevnt utover.
Billig også...99 kr :)
Nei jeg mener denne :)

Ganske dyr, men verdt det :)
ImageUploadedByBV Forum1401644542.049010.jpg

Sent from my iPad using BV Forum

St. Tropez sin er veeeldig bra. Jeg brukte skummet før med hanske. Veldig fornøyd:) nå bruker jeg dove sin pga den lukter mindre så ikke mini skal bli helt kvelt:p bruker hanske på den også! Det er alfaomega;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Enig! Driiit bra :)

Sent from my iPad using BV Forum

Her jukses det i såfall med dior bronze;)

Gir en kjempe fin farge:)

Sunspa:) Enkel å påføre, fin farge og nedten luktfri!

Back
Topp