Hvilken sang til brudevalsen?

*Labambie

Forumet er livet
Jeg lurer på hvilken sang hadde dere eller skal dere ha? Vanlig tradisjonell instrumental vals, eller en fin rolig ballade?
Trenger tips. [:D]

Ingen vals, og vi aner ikke hvordan vi skal danse til den, men OM vi gifter oss, blir det
Made a trip to heaven, Tom Waits
eller
Rose of my heart, Johhny Cash

<3

Nothing else matters - Metallica
Friday, I'm in love - The Cure

2 mulige alternative t oss [:)]

Vi danset til *ROSA PÅ BALL* Hadde en som spilte trekkspill for oss.
Veldig fint [:)]

vi hadde "can`t stop falling in love with you" av elvis. [:)]
hadde en som sang i bryllupet så han tok den live da. [:)]

Danset til den fra Gudfaren.
Den går i valsetakt.

Gikk for danselærerens forslag siden ingen av de sangene vi foreslo gikk i riktig takt.
Men det ble jo fint [:)]

Lillebror spilte en god gammaldags vals til oss.. jeg husker ikke hva den heter, men
han svarer sikkert snart på sms [8D] 

Han spilte på Keyboard da [:-]

Vi hadde "One" av U2 [:)]

Dytte litt.

Denne vil vi ha [:)] :

http://www.youtube.com/watch?v=Vqiw-Kqtlr0

Viktig: se mer enn 30 sek før dere skrur av [;)]

Edit:
Fra spøk til alvor høhø, dette er er sangen jeg ønsker å danse med min kjære til,- om vi gifter oss :

"Run" med Leona Lewis
http://www.youtube.com/watch?v=WBUmlrjOMO8

Vi danset til "forever tonight" av Peter Cetera.. Nyydelig sang..

Vi er fortsatt gift[;)] Og i år feirer vi 10 ås bryllupsdag[:D] Sangen er like fin for oss enda[;)]

lurer litt på om jeg vil ha andrea bocelli og sarah brigthman med time to say goodby, bare fordi den er sååååå innmari fin.... men teksten passer ikke helt da[:'(]

ORIGINAL: **Shakira**

Venninen min skal synge den finaste eg veit av Helbillies.

Oj...så herlig kjente nesten en liten klump i halsen nå, det kommer til å bli nydelig [:)][:)]

ORIGINAL: Tøtta29

ORIGINAL: **Shakira**

Venninen min skal synge den finaste eg veit av Helbillies.

Oj...så herlig kjente nesten en liten klump i halsen nå, det kommer til å bli nydelig [:)][:)]

Samme her! Den er så fiiiiin

om jeg skal gifte meg vil jeg danse til Bruce Springsteen - if i should fall behind... synes den er så fin, og har så nydelig tekst...[:)]

Vi dansa til "det finaste eg veit" med Hellbillies.[:)]
Teksten passa så bra til oss, og siden vi ikke kan danse vals på skikkelig måte så gjorde vi det sånn.

Både jeg og mannen skulle ønske vi kunne fleske til med en skikkelig vals, ballroom style, DET er stilig det![:D]

Back
Topp