Hvilken sang har du på hjernen i dag?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Jeg går stort sett konstant med en sang som bare ikke vil slutte å spille av inni hodet mitt. Dette har merkelig nok ofte blitt barnesanger i det siste.

I dag er det Arne alligator, som jeg engentlig anbefaler å søke opp på youtube om du vil høre noe rart.

Men over til saken her. Det kan da umulig bare være meg. Så hva går du rundt og nynner på i dag? Og vet du hvorfor?

Har en sang fra babysangen på hjernen selv, men det er endelig ett avbrekk fra en lang periode med "lillekattepus" så jeg kan leve med det [emoji23]

Omtrent alle sangene fra `Vaiana` :yuck::D

"I'm not your tooooooy (not your toy), you stupid boooooy (stupid boy)..."

«Fem små apekatter hoppet i en seng. Den ene falt ned.......mamma ringte legen og legen sa; «hoppet i senga? -Det var ikke bra!»

Fire små apekatter hoppet i en seng....»

Den er grusom!!
Haha. Litt morsom også.

Bedre enn «TISSETRENGT! Hun er så veldig tissetrengt. Hun løper som ei ku men det er for sent å snu. Tissetrengt! hun er så veldig tissetrengt. Hun skynder seg på do men det hjelper ikke no’, for dodøra er stengt hun er så veldig tissetrengt...» :laughing001
Den har jeg på hjernen 6 av 7 dager i uka. :whacky059

Haha. Litt morsom også.

Bedre enn «TISSETRENGT! Hun er så veldig tissetrengt. Hun løper som ei ku men det er for sent å snu. Tissetrengt! hun er så veldig tissetrengt. Hun skynder seg på do men det hjelper ikke no’, for dodøra er stengt hun er så veldig tissetrengt...» :laughing001
Den har jeg på hjernen 6 av 7 dager i uka. :whacky059

Å kjære vene!! Man lager seg en helt egen skala på dårlige sanger etterhvert

Å kjære vene!! Man lager seg en helt egen skala på dårlige sanger etterhvert
Haha, jeg har mange! Kan takke Barnas Supershow.

«Har du sett en liten mygg? Til frokost drikker den blod. Og den er ganske stygg, en støvsuger i trynet har den jo.
En pitteliten edderkopp kan ikke annet gjøre en ut av sin lille kropp, spinne flere kilometer snøre. Sum, sum bzzz, sum! naturen er et grønt hus. Sum, sum, bzzzz, sum! For biller, mark veps og lus. noen er så små så små, umulig å få øye på. det er bare de som vet, at en blomster er en leilighet.»
:laughing001

Her er det to sanger som har gått på repeat i hodet mitt den siste uken...
Slipp fisen fri fra barnas supershow og Fise-vise fra Karsten og Petra. Jeg syns jo generelt at sånne sanger er kjempegøy, og vi har masse fis og promp-humor hjemme og i bilen
Men når jeg tar meg selv i gå rundt på IKEA og synge høyt på disse tekstene, er det kanskje ikke sååå kult flaks jeg ikke tar meg selv så høytidelig....

Slipp fisen fri;
Inne i heisen der lufta er tjukk Og damer står stive og er redde for lukt Ja, inne i heisen der folk har fobi slipper jeg prompene fri Slipp fisen fri, slipp fisen fri Og slå deg løs for nå fjerter vi Hør rompa synger med en super futt Her er en fjertesalutt!
(.......)

Fise-vise;
Har du vondt i magen din Så kan det være luft Som du ikke slipper ut På grunn av lyd og duft Kniper du isammen Det beste du har lært Da kan det blir verre Ja, faktisk ganske fært!
Trykket det vil øke
Det presser mer og mer
Til slutt må du gi etter
Og da vet du hva som skjer
Å promp falleri og promp fallera
En kjempefin salutt
Den måtte ut til slutt
Den fjerten din var flott
(......)

Alle fugler går på repeat her..:smiley-angelic005:smiley-ashamed004 jentungen viser tydelig at det er yndlingen så går mye i den ellers også:happy:

I dag har jeg den der «det einaste hun ønsket seg det var en soooolskinnsdag, skyfri himmel. En problemfri time i gode venners lag...»

Og BARE den strofen.:banghead:

Friends, tror jeg den heter. Går på radioen hele tiden.
F - R - I -E -N - D - S thats how you fucking spell friends osv :P Huff irriterende...

Ignite [emoji5]
Var verre på torsdag, da hadde jeg krabbeklo på hjernen [emoji23][emoji23]

Hørtes ut som en pervers sang... :p

Sommerkroppen surrer og går mellom ørene mine ;)
Ja, det er vel en kjent sak at flere mener det. Og det gjelder fler ting med fantorangen. Har heldigvis ikke sett i dag :p så faktisk går Sommerkroppen her også nå, siste i bilen i sted :)

Back
Topp